Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att det är du som ska lära dig. Det behöver inte funka med hunden direkt på kursen. Och du kanske kan få tips hur du motiverar honom om det är en bra instruktör.Är sugen på att gå en nybörjarkurs i Rally med min treåring men är osäker på om det kommer gå. Han är tyvärr av typen som slår dövörat till när han inte vill något, gärna i kombination med att han kan vara ordentligt envis. Vi får se
GrattisVi har gjort tre starter innan idag i nkl med 69 p som bäst men idag kammade vi hem 100 respektive 93 poäng vilket gav en första- och andraplats Hade absolut inte förväntat mig det då jag var så nervös innan start och vi tävlade i 25+ vilket verkligen inte är optimalt med en värmekänslig golden men han var så taggad och på sitt allra bästa humör
Snyggt! GrattisVi har gjort tre starter innan idag i nkl med 69 p som bäst men idag kammade vi hem 100 respektive 93 poäng vilket gav en första- och andraplats Hade absolut inte förväntat mig det då jag var så nervös innan start och vi tävlade i 25+ vilket verkligen inte är optimalt med en värmekänslig golden men han var så taggad och på sitt allra bästa humör
Vi har gjort tre starter innan idag i nkl med 69 p som bäst men idag kammade vi hem 100 respektive 93 poäng vilket gav en första- och andraplats Hade absolut inte förväntat mig det då jag var så nervös innan start och vi tävlade i 25+ vilket verkligen inte är optimalt med en värmekänslig golden men han var så taggad och på sitt allra bästa humör