Skreppur

Trådstartare
Jag går i köpartankar och vill höra allt och se allt om era luddbollar! Det är en aprikos toypudeltik jag skulle vilja ha.. :love:

Sv: Pudlar

Mmmmum har en aprikos dvärgpudel tik. Dom är så goa! Är helt tokig i aprikoner o röda! Vår vetrinär säger att dom aprikosa har mer hummör/temprament än andra färger. Vet inte hur det är med den saken. Vår har temprament men är så underbart go och söt:love:!!!!!!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 230
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 894
Senast: Lisen82
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 541
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Bilköp och hundbur

Hästrelaterat

Tillbaka