WOW!Min kära moder hatar vildvin, så hon gav sig på det häromdagen. Det fanns ju massor med rosor där under! Och kantsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WOW!Min kära moder hatar vildvin, så hon gav sig på det häromdagen. Det fanns ju massor med rosor där under! Och kantsten
Min kära moder hatar vildvin, så hon gav sig på det häromdagen. Det fanns ju massor med rosor där under! Och kantsten
Tack! Ja golvet blev superbra tycker jag! Jag ser fram emot när vi får slå på golvvärmen (och jag inte är tokvarm om fötterna pga höggravid).@hvala: Jättefint och jag älskar golvet!
Tack! Ja golvet blev superbra tycker jag! Jag ser fram emot när vi får slå på golvvärmen (och jag inte är tokvarm om fötterna pga höggravid).
Hehe, du är lite orättvis mot dom gamla grejorna. Inredningen är nog bara 30 år gammal - inte 50.Tack! Ja golvet blev superbra tycker jag! Jag ser fram emot när vi får slå på golvvärmen (och jag inte är tokvarm om fötterna pga höggravid).
Ja jag menade att själva badrummet med ytskikt, vattenrör och underliggande var orginal. En del av inredningen var utbytt och mycket var "filat på" under årens lopp.Hehe, du är lite orättvis mot dom gamla grejorna. Inredningen är nog bara 30 år gammal - inte 50.
Förstår att du är nöjd med nytt och fräscht. Kul att gå loss med "pyntet".
Vilken udda lösning med gästtoalett vägg i vägg, men perfekt att kunna slå ihop och få både dusch och badkar. Jättesnyggt!Nu är vårt nya badrum klart!
Före:
Orginal från husets byggår 1968. Grön golvmatta och väggar klädda med perstorpsplattor med virrvarrmönster (jag gillar mönstret men inte i badrum!). Gästtoalett vägg-i-vägg med badrummet, med en dörr mellan. Saker uppspikade och uppborrade i väggarna utan tätning. Avlopp med bristfällig avrinning. Allt väldigt ofräscht.
Efter:
Gästtoalett och badrum ihopslaget till ett rum om 8 kvm. Takdusch med duschväggar, toalett, inbyggt badkar med duschmöjlighet (om flera behöver duscha samtidigt), tvättställ med dubbla hoar, stort spegelskåp, handdukstork och golvvärme.
Det ser lite kalt ut på bilderna dels pga inte inrett än, dels pga att lampan är släckt, men vi är jättenöjda! Fräscht, rymligt, funktionellt.