Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Lister kvar i köket som SKA upp nu i veckanNån mer som kör sista rycket innan projekt 2018 startar?
Maken har satt lister runt lampan i halltaket samt målar det. Ska fixa spackel och försöka hinna tapetsera hallen innan nya året börjar.
Optimisten talar men hellre optimist än pessimist Det kan gå vägen
Ja min man påbörjade renoveringen av vårt sovrum idag. Det lär inte bli klart i år dock. Inflyttningsklart om en månad känns som en rimlig målsättning. Hög tid att spika rummets färgsättning. Jag vill ha tapet, min man vill sätta renoveringstapet och måla...Nån mer som kör sista rycket innan projekt 2018 startar?
Maken har satt lister runt lampan i halltaket samt målar det. Ska fixa spackel och försöka hinna tapetsera hallen innan nya året börjar.
Optimisten talar men hellre optimist än pessimist Det kan gå vägen
Nu fattar jag vad tidigare ägare av huset gjort för att få till så himla fula ytskikt. De har delvis rivit ner gammal tapet men lämnat kvar den fläckvis, och på det underlaget har de tapetserat utan att spackla eller nånting
Exempel på hur det ser ut:
Vi hittade också ett antal rektangulära utbuktningar i tapeten i samma rum. Där är det tidningsurklipp (bilannonser) som limmats på den underliggande tapeten, och detta har man sedan tapetserat över bara. Ja så kan man ju också göra
Nu fattar jag vad tidigare ägare av huset gjort för att få till så himla fula ytskikt. De har delvis rivit ner gammal tapet men lämnat kvar den fläckvis, och på det underlaget har de tapetserat utan att spackla eller nånting
Vi hittade också ett antal rektangulära utbuktningar i tapeten i samma rum. Där är det tidningsurklipp (bilannonser) som limmats på den underliggande tapeten, och detta har man sedan tapetserat över bara. Ja så kan man ju också göra
Ja du, det har vi frågat oss rätt många gånger vid det här laget, om rätt många olika saker.Men, oj. Hur kan man göra så?
Så har vi det i vår trapp också. Fattar inte hur säljaren kunde skita i att spackla. Vi har dock inte åtgärdat det ännu, måste fundera på vad vi ska göra med trappen först.Nu fattar jag vad tidigare ägare av huset gjort för att få till så himla fula ytskikt. De har delvis rivit ner gammal tapet men lämnat kvar den fläckvis, och på det underlaget har de tapetserat utan att spackla eller nånting