Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg våt handduk på glaset, det får inte rinna om den för då hettas vattnet upp.Pågående projekt:
Lite sur att jag lyckades få sprickor i rutan i nederkant. Nåja, mitt första fönster ever! Ser ut att ha varit rött förut, var vitt nu.
Tack för tips!Lägg våt handduk på glaset, det får inte rinna om den för då hettas vattnet upp.
Var noga med att rikta pistolen enbart på kittet. Kör en gång ganska snabbt över falsen så det värms upp och sen en gång saktare. Då värms kittet upp långsamt och glaset spricker inte så lätt.
Hoppar in i tråden med en fråga direkt
Även jag är mitt uppe i projekt fönsterrenovering, måla och kitta om, och insåg att minst ett fönster är i så dåligt skick att nedre delen behöver bytas ut. Alltså själva träet. Det är helt uppmurket.
Försökte skrapa bort färgen men fick loss stora bitar av träet och kunde pilla bort massor mer med fingrarna. Då gav jag upp..
Har googlat lite men blir inte riktigt klok på vart jag kan vända mej. Gör en "vanlig" snickare sånt eller är det en speciell finsnickare?
Glas/fönsterfirma känns inte helt rätt men det kanske det är? Vart hade ni vänt er?
En sån har vi också satt in och jag har tänkt tanken att göra så mot min man men inte kommit mig för änMän. Eller min man
Kunde givetvis inte ta dörren först utan var _tvungen_ att få upp fläkten för att se om den var som utlovat. Han fick lov att välja lite friare här själv. Självklart har han valt en man kan styra med en app
Så nu kan man sitta på dass å helt plötsligt går fläkten igång, då är det bara han som sitter med mobilen å tycker det borde vädras lite på toa
Men nu är den uppe med
En sån har vi också satt in och jag har tänkt tanken att göra så mot min man men inte kommit mig för än
Fan vad du är braHär är tätskiktat och klart i badrum + grovhall och tvättstuga, och i morgon kommer plattsättaren Det blir detta golvet i alla utrymmen (33x33cm):
Tycker att det är lite ljusare i verkligheten än på bild dock. På väggarna i badrummet blir det en matt vit platta i 20x40 och till duschgolvet blir det den avlånga mosaiken som sitter på väggen på bilden ovan Vi tänker gå upp med en rad golvplattor vid blandaren också, från golv till tak.
Vi har även satt takpanel på ovanvåningen och tagit ner räcket uppe, och sedan har jag slitit med det här :
Men nu är det åtminstone grovslipat och klart för målaren att besikta
Tog bara typ 12h att få bort matta och lim...
Det är även förberett och i princip klart för gjutning av golv till hundhuset
Fan vad du är bra
@AraSlei Hur gjorde du med trappan? Det ska bli mitt vinterprojekt nämligen. Körde du med limpistol och skrapa eller slipade?