Clever girl
Jag har mina stunder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Clever girl
Förstår inte varför jag inte tänkte på det,jag använder ju det tricket i byggandet,både när det gäller storlek o platsJag har mina stunder
Jag har också funderat på dom där halvmånarna,men då är vi ju där igen,klister i trappen o tänk om man inte gillar det när man är klar
Sen är min trapp inte rak,utan bred och svängd så då är frågan om det kommer se konstigt ut
Vad är staketet till för? Har ni vilda djur, eller grannar?Här är planket på kortsida nr 2. Imorgon skulle maken och svärfar börja gjuta dom stolpen som måste gjutas på kortsidan mot grannen på denna sidan. Sen är det bara att fortsätta bygget
Vad är staketet till för? Har ni vilda djur, eller grannar?
Aha. då förstår jag. Trodde det var stora hundar.En vild son
Bostadsanpassning för sonen med grav autism (och ADHD) som är extremt rymningsbenägen och inte kan se faror
Aha. då förstår jag. Trodde det var stora hundar.
Min sambo var också sån, det retade gallfeber på mig. Nu på nya stället är jag benhård med att inget påbörjas om vi inte kan avsluta det inom en snar framtidhttps://www.instagram.com/tuvan15/
Vi har åstadkommit lite hittills, men har mest av allt hundra påbörjade projekt, sambon gillar att börja, men inte avsluta..
https://www.instagram.com/tuvan15/
Vi har åstadkommit lite hittills, men har mest av allt hundra påbörjade projekt, sambon gillar att börja, men inte avsluta..
Sån är jag med,men jag har tyvärr ingen sambo som avslutar.Din sambo är som jag jag börjar överallt och sambon kliar sig i huvudet, suckar och avslutar
Sån är jag med,men jag har tyvärr ingen sambo som avslutar.
Nej tack! Jag gillar att göra vad jag vill när jag vill o bestämma själv, behöver bara en slav.Du får hoppa in i nätdejtingtråden
Nej tack! Jag gillar att göra vad jag vill när jag vill o bestämma själv, behöver bara en slav.
Jag har försökt det, men han är så laddad när han börjar något nytt och det SKA ju göras projekten han börjar också.. och det mesta är bygg-grejer som jag inte kan avsluta men nu är det många grejer som faktiskt kommer bli klara inom en överskådlig framtidMin sambo var också sån, det retade gallfeber på mig. Nu på nya stället är jag benhård med att inget påbörjas om vi inte kan avsluta det inom en snar framtid