Tack, jag har förvisso gjort rätt mycket med trädgården men det mesta grovarbetet och planeringen har jag min händige sambo att tacka för.@Fritidsryttare Vilket jobb! Blir helt matt av att se det, men kommer säkert bli jättefint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, jag har förvisso gjort rätt mycket med trädgården men det mesta grovarbetet och planeringen har jag min händige sambo att tacka för.@Fritidsryttare Vilket jobb! Blir helt matt av att se det, men kommer säkert bli jättefint!
Mina projekt är just nu
- Bygga hagar. både sommar och vinter
- Galler för stallfönstren
- Gräva trädgårdsland
Projektstart blir någon gång i juli, har tillträde till gården 1/7. Snart dags!
Det var ju uppåt väggarna...Dränering på gång: http://forumbilder.se/G97PG/img-4613
Vet inte varför bilden ligger så och Vet inte hur man ändrar...
Andra sidan på G
Måste dock åka och hämta mer material innan hela denna sidan kan bli klar. Sen väntar ett mindre trädgårdsprojekt på denna sidan planket men det får nog bli nästa år när vi vet hur vi vill ha det. Min make vill riva muren och sätta upp samma som vi har till infarten men det ligger så långt fram i tiden att det inte ens är med på min "to do" lista
Muren är ju stencool.Andra sidan på G
Måste dock åka och hämta mer material innan hela denna sidan kan bli klar. Sen väntar ett mindre trädgårdsprojekt på denna sidan planket men det får nog bli nästa år när vi vet hur vi vill ha det. Min make vill riva muren och sätta upp samma som vi har till infarten men det ligger så långt fram i tiden att det inte ens är med på min "to do" lista
?Det var ju uppåt väggarna...
Jag tycker muren var superfin jag.
Muren är ju stencool.
Samma här @MM
Jag vill också ha ett hundhus Kan de gå ut i hundgårdarna från huset eller har du kojor i gårdarna? Hur stort är hundhuset? Det ser som redigt utSemestern kommer vigas åt ett lite mindre projekt (byta golv på balkongen) och ett större; renovera hundhuset.
Arbetet påbörjades för ett par veckor sen med rivning och målning;
Sen har det stått lite still sista veckorna, med bara lite målning av fönsterkarmar och fler strykningar på lister osv. Men nu är tapeter inköpta, nytt plastgolv beställt, och nästa vecka åker vi och köper bröstpanel
(golvet och magnoliagrenarna matchar mer färgmässigt än vad som ser ut just här, höll upp dem bredvid varann i butiken )
Jag vill också ha ett hundhus Kan de gå ut i hundgårdarna från huset eller har du kojor i gårdarna? Hur stort är hundhuset? Det ser som redigt ut