Japp ,allt är nu vitt utom hallpanelen o trapppanelen dom är ljusgrå.
Men fy vilket jobb!
Ja, fy fasen. Här är det mesta målat vitt i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp ,allt är nu vitt utom hallpanelen o trapppanelen dom är ljusgrå.
Men fy vilket jobb!
Vad vill du ha för svar?
Är jag galen? Vardagsrummet? Vit bröstpanel, Blå jättemedaljongtapet, Soffan. Sen tänker jag måla parketten vit. Är ganska säker.
Men soffan mot den blå tapeten? är inte det chock för ögat? Därför jag tänkte lugna ner det lite med den vita bröstpanelen.Vad vill du ha för svar?
Jag personligen hade aldrig gjort någon av "åtgärderna" (=min personliga smak) men om du gillar färg och mönster tycker jag du ska köra på tapeten men skippa vit bröstpanel, och absolut inte måla golvet vitt. Hellre i så fall måla mörkbrunt. Det blir på tok för stora kontraster annars, helt utan röd tråd i rummet.
Men det blir ju inte lugnt eftersom varken soffan eller tapeten är vita. De är båda mörka i färgen och kontrasten till det vita blir då väldigt stor.Men soffan mot den blå tapeten? är inte det chock för ögat? Därför jag tänkte lugna ner det lite med den vita bröstpanelen.
Men soffan mot den blå tapeten? är inte det chock för ögat? Därför jag tänkte lugna ner det lite med den vita bröstpanelen.
Jag tror att soffan, den blå tapeten och parketten i sin vanliga parkettbruna färg blir rätt roligt!Men soffan mot den blå tapeten? är inte det chock för ögat? Därför jag tänkte lugna ner det lite med den vita bröstpanelen.
Men soffan mot den blå tapeten? är inte det chock för ögat? Därför jag tänkte lugna ner det lite med den vita bröstpanelen.
Tyvärr är inte parketten brun utan ljus och hemskt sliten och går inte att slipa en gång till. Därav att jag vill måla den. Men nu fegar jag och kollar på vita tapeter. Det blir nog ett vinterprojekt om jag inte hittar den perfekta tapeten som jag bara måste ha.Jag tror att soffan, den blå tapeten och parketten i sin vanliga parkettbruna färg blir rätt roligt!