aiquen
Trådstartare
Jag bor i en lägenhet och den senaste veckan har jag haft lite problem med golvbrunnen i min dusch. Det är helt enkelt så att den torkar ut, d.v.s. vattnet rinner bort från vattenlåset. Detta medför dels att det dånar så jag nästan tror att huset ska rasa ihop när jag själv spolar i min toalettstol, men dels också att jag störs (vaknar om jag sover) när grannen bredvid spolar i sin toalettstol (något jag aldrig hör eller i alla fall aldrig störs av annars), för att inte tala om att det snabbt börjar lukta jävligt illa.
Jag har sedan problemet kom sett till att fylla på vatten i golvbrunnen ett par gånger varje dag, men det rinner ändå undan på några timmar (fyller jag på fullt sista gången innan jag lägger mig på kvällen är det helt tomt igen på morgonen t.ex.).
Jag kommer givetvis ringa min hyresvärd i morgon och be dem komma och kolla på eländet, men tänkte att jag till dess kunde fråga om någon här vet vad felet kan vara och vad man kan göra för att åtgärda det? Kan man rentav komma att behöva riva upp hela golvet? Någon som har en aning?
Jag har sedan problemet kom sett till att fylla på vatten i golvbrunnen ett par gånger varje dag, men det rinner ändå undan på några timmar (fyller jag på fullt sista gången innan jag lägger mig på kvällen är det helt tomt igen på morgonen t.ex.).
Jag kommer givetvis ringa min hyresvärd i morgon och be dem komma och kolla på eländet, men tänkte att jag till dess kunde fråga om någon här vet vad felet kan vara och vad man kan göra för att åtgärda det? Kan man rentav komma att behöva riva upp hela golvet? Någon som har en aning?