Problem med Miranda IM

Pallas

Trådstartare
Jag har två kontakter i min lista (båda icq-användare) som jag inte ser vad de skriver. Alla andra kontakter via Miranda dyns texten fr i chatrutan. Dessutom är det alltid ett varsitt tomt mess från dessa båda användare när jag startar Miranda (och det är inte att de skickat något till mig, dessa ligger kvar sedan flera månader tillbaka).

Någon som vet vad detta kan bero på?

Sv: Problem med Miranda IM

Jag har v0.6.8. Har avinstallerat och installerat om, fortfarande samma problem.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 273
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 679
Senast: LovingLife
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 517
Senast: dobbis
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur