Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Lägger upp från LL igen:
Alt 2 (Richard väljer att spela som ond): när ulvarna och Richard är döda (=goda vinner) eller när onda är fler än goda (=onda vinner).

Det är lite synd om LL som inte fick prova sin idé :rofl:, men det känns enklare att siaren själv får välja nu och inte minst att vi är av med Puckelryggen

Det är lite synd om LL som inte fick prova sin idé :rofl:, men det känns enklare att siaren själv får välja nu och inte minst att vi är av med Puckelryggen
Håller med på båda punkterna.

Sen noterar jag att onda inte kan ha vetat att Q var ond, och Q visste inte vilka som var onda. Något att tänka på om man försöker utläsa något från röstlistan, vilket jag tror är tveksamt hur mycket man kan få ut av.
Nu är det sovdags!

Sen noterar jag att onda inte kan ha vetat att Q var ond, och Q visste inte vilka som var onda. Något att tänka på om man försöker utläsa något från röstlistan, vilket jag tror är tveksamt hur mycket man kan få ut av.
Nu är det sovdags!
Den ena tvillingen vet ju att Q var ond. Det skulle de väl få reda på när hon gjort sitt val?

Röstlista DL1
16.22 Derring-Do röstar på Snurrfian
17.59 hemlig röstar på LenaH
19:03 cirkus röstar på hemlig
19:57 Emtherlia röstar på Derring-Do
21:03 quarter4ever röstar på Emtherlia
21:23 Idahoe röstar på Quarter4ever
21:25 LenaH röstar på quarter4ever
21:26 Modest röstar på Emtherlia
21:27 Gabby_Ossi röstar på Emtherlia
21:27 Sasse röstar på cirkus
21:29 Snurrfian röstar Quarter4ever

Emtherlia: 3
Q:3
Snurrfian: 1
Lena:1
Hemlig: 1
DD: 1
Cirkus: 1

Missar att rösta: bollen__ (hade röstat Gabby_Ossi)

Nu är det sovdags!

Nä precis!
Det finns väl några olika alternativ till varför Q åkte.
1. Lotten föll så och fårulven har inte lagt öppen röst på Em och inte dold röst på Q
2. Fårulven röstade dolt på Q och öppet på någon annan.
3. Fårulven röstade öppet på Em och på någon annan i PM

Spionerna lär få veta vem fårulven röstade dolt på.

Alternativ 4.
Fårulven röstade på Q både dolt och öppet. ->Lottning.

Det som min hjärna funderar lite på är om de försökt sig på en räddningsaktion av Em? Vilket då skulle kunna innebära att Snurrfians röst är en räddningsröst.

Alternativ 4.
Fårulven röstade på Q både dolt och öppet. ->Lottning.

Det som min hjärna funderar lite på är om de försökt sig på en räddningsaktion av Em? Vilket då skulle kunna innebära att Snurrfians röst är en räddningsröst.
De? Vilka menar du då? De som röstade på Emtherlia?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 745
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
54 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka