Somliga av oss känner våra löss på gången...jag är inte heller glad
så fort jag får en lite roligare roll så åker jag i dl1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Somliga av oss känner våra löss på gången...jag är inte heller glad
så fort jag får en lite roligare roll så åker jag i dl1
JAAA!!!!Hm, blir nästa twist då att Richard får återuppstå? Han kanske bara var skendöd...
Schhhhh! Ge dom inga idéer!Hm, blir nästa twist då att Richard får återuppstå? Han kanske bara var skendöd...
Nej nej, beröm av er rika fantasi och skicklighet i att twista lekarFÖRTAL!!!
Håller med på båda punkterna.Det är lite synd om LL som inte fick prova sin idé , men det känns enklare att siaren själv får välja nu och inte minst att vi är av med Puckelryggen
Den ena tvillingen vet ju att Q var ond. Det skulle de väl få reda på när hon gjort sitt val?Håller med på båda punkterna.
Sen noterar jag att onda inte kan ha vetat att Q var ond, och Q visste inte vilka som var onda. Något att tänka på om man försöker utläsa något från röstlistan, vilket jag tror är tveksamt hur mycket man kan få ut av.
Nu är det sovdags!
Efter DL var det väl? Som båda tvillingarna skulle få vetaDen ena tvillingen vet ju att Q var ond. Det skulle de väl få reda på när hon gjort sitt val?
Tvillingarna skulle ha fått reda på det efter DLDen ena tvillingen vet ju att Q var ond. Det skulle de väl få reda på när hon gjort sitt val?
Håller med på båda punkterna.
Sen noterar jag att onda inte kan ha vetat att Q var ond, och Q visste inte vilka som var onda. Något att tänka på om man försöker utläsa något från röstlistan, vilket jag tror är tveksamt hur mycket man kan få ut av.
Nu är det sovdags!
De? Vilka menar du då? De som röstade på Emtherlia?Alternativ 4.
Fårulven röstade på Q både dolt och öppet. ->Lottning.
Det som min hjärna funderar lite på är om de försökt sig på en räddningsaktion av Em? Vilket då skulle kunna innebära att Snurrfians röst är en räddningsröst.
De som röstade på henne kan ju inte ha försökt rädda henne..De? Vilka menar du då? De som röstade på Emtherlia?
Min hjärna är trög. Du menar de som röstade på q gjorde det för att rädda E?De som röstade på henne kan ju inte ha försökt rädda henne..