Sitter och läser igenom leken och funderar över varför
@cirkus i princip bara funderar över mig? Hon la en enkel röst på Hemlig igår, har funderat över vad som kan ha orsakat att Q åkte och sen återkommit till mig ett par gånger. Nog för att det är lätt att fastna på en spelare men att hänga upp sig på att jag röstade på en som visade sig vara ond?
När
@LenaH som också röstade där visade sig vara god. När jag dessutom har förklarat att jag fick stressrösta och inte hade koll på röstlistan.
Sen gör det mig rätt fundersam när
@Gabby_Ossi försöker försvara mig, det är visserligen trevligt att någon försvarar en, men det gör mig även misstänksam.
@Emtherlia kikade jag lite på också, den delen hon använder mot
@Derring-Do tycker jag har blivit tagit ifrån sitt sammanhang, om man läser hela inlägget så ser man att Derring-do har gått igenom alla och sorterat upp vilka som har svarat huruvida de tror att Richard är god eller ond, och konstaterar det skulle kunna vara så att tvillingen vill kommunicera på det viset, men det faller ju rätt snart när man inser att det är flera som har svarat att Puckelryggen var ond eller åtminstone god. Så jag tycker nog att Emtherlia gjorde det väldigt lätt för sig med sin röst eftersom jag inte ser att det finns så mycket belägg för den överhuvudtaget. Sen är frågan om det gör henne ond eller god, det är betydligt svårare.