Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Ja, den hade jag inget emot utan jag reagerade mer på att hon skulle vara skum för att hon spånade om antalet onda och det tyckte inte jag.
Nä det tycker jag inte heller var skumt - det skumma var att hon reagerade på DDs röst och motiverade bland annat med att DD tänkte att onda tvillingen försökt vinka till lyan.

Jag vill bara förvarna att jag inte vet hur aktiv jag kommer orka vara, eller hur bra det går att hänga med i en sån här lek. Jag har haft en stroke och det är första gången jag leker efter den.
Tänkte så ni vet ifall jag är virrigare än vanligt
:)
Heja dig :heart

Ok, problemet med de tidiga rösterna är att de i de flesta fall lagts tidigt pga att deltagaren inte hinner vara inne närmare DL vilket gör att jag nu inte kommer få svar på mina undringar innan jag måste rösta.

Men ändå:

Försäga mig om vad? Min roll? Det vill väl ingen såhär tidigt i leken så jag vet inte riktigt vart du vill komma? :)
hemligs röst känns väldigt enkel men det tenderar ju DL1-röster alltid att vara, särskilt om man måste rösta tidigt och jag vet att hemlig ofta drar på sig röster pga svaga DL1-motiveringar.
Jag vill dock gärna ha svar när du kommer in igen. :)

Jag håller också med @Emtherlia om @Derring-Do s röst på @Snurrfian - jag upplevde nog mer att Snurris är hyfsat bevandrad i sin engelska regentlängd och spann vidare på temat

Att man vet att Henry VIII var en rätt läskig typ gör en inte automatiskt ond i en ulvlek tänker jag?
Och då undrar jag - vem pekar hon på?
Ja, försäga dig om din roll. Som ond. Det är DL1, jag har skitsvårt att hitta bra motiveringar då alltid, har faktiskt nästan alltid svårt att hitta bra (enligt andra då) motiveringar vartefter DL fortskrider också :p

Jamen inte dag 1! :)
Och jag tycker nog att vi är rätt förbi att goda lutar sig tillbaka och tror att saken är biff?
Alltså jag förstår hur du menar. Men jag hade det noterat och det kanske bara är jag och min hjärna som tycker det är skumt . Men jag står för min röst och hoppas jag har lyckats lägga den på rätt, man vet ju inget så här tidigt i leken heller om någon så man kan bara göra sitt bästa

Ja, försäga dig om din roll. Som ond. Det är DL1, jag har skitsvårt att hitta bra motiveringar då alltid, har faktiskt nästan alltid svårt att hitta bra (enligt andra då) motiveringar vartefter DL fortskrider också :p
Jo, jag vet att det är svårt, ffa när man måste rösta tidigt men på vilket sätt skulle jag försäga mig?
"Hej jag är ulv!"? :D

Alltså jag förstår hur du menar. Men jag hade det noterat och det kanske bara är jag och min hjärna som tycker det är skumt . Men jag står för min röst och hoppas jag har lyckats lägga den på rätt, man vet ju inget så här tidigt i leken heller om någon så man kan bara göra sitt bästa
Jag tröstar mig med att om du dör och är god så blir du användbar i goda lyan. :)

Jo, jag vet att det är svårt, ffa när man måste rösta tidigt men på vilket sätt skulle jag försäga mig?
"Hej jag är ulv!"? :D
Det finns ju fler onda än ulvar i den här leken. Nån har ju tom lagt fram tanken att det bara finns en ulv, förutom ulven i fårakläder.

Jag tröstar mig med att om du dör och är god så blir du användbar i goda lyan. :)
Jag hoppas jag inte hamnar där och inte heller Emtherlia om det nu är hon som ryker , hoppas ju att hon är ond ingen annan borde kunna ryka tycker jag iom att det bara var vi två som fick mer än en röst så oavsett fårulvens riktiga röst så borde ingen annan kunna åka

UPPDATERING!

Smidig trots sin svåra ryggradsdefekt - det är han, Richard. Och han skyr verkligen inga medel. Nej han har gjort sitt val och tänker sno den engelska tronen och.....

Det gick ju sådär.:meh: Ni har inte bara ändrat den engelska historian, ni har även lynchat vår fantasifullt sammansatta huvudkaraktär!

@Artline och jag är inte glada!:rage:
:laugh:

@quarter4ever var Richard av Gloucester och hade valt att spela för onda sidan.

Natt-DL 9.30!

Jag hann bara skumläsa sista sidorna men jag tycker rösterna på Emtherlia är lite läskiga och tror att jag hade valt att rösta på Gabby_Ossi för att jag inte kan rösta på alla som röstar på Emtherlia och jag tycker Dl1 att det är läskigt när det blir massa röster på samma spelare.
Tycker då att den sm lägger första är mindre skum än de som följer
bollen__ röstar på Gabby_Ossi

UPPDATERING!

Smidig trots sin svåra ryggradsdefekt - det är han, Richard. Och han skyr verkligen inga medel. Nej han har gjort sitt val och tänker sno den engelska tronen och.....

Det gick ju sådär.:meh: Ni har inte bara ändrat den engelska historian, ni har även lynchat vår fantasifullt sammansatta huvudkaraktär!

Natt-DL 9.30!
:rofl: Alltså förlåt så väldigt mycket! :o

UPPDATERING!

Natt-DL 9.30!
Det ska fan vara LL och hitta på roliga roller!! :rofl:

UPPDATERING!

Natt-DL 9.30!
Oh no, har vi förstört era twister nu? :eek::o:cool: Sorry :D;) Men trevligt att Q valt att vara ond:up: och då var det ju sig själv hon var nedlåtande emot...:cautious:

UPPDATERING!

Natt-DL 9.30!

jag är inte heller glad :arghh::arghh::arghh::arghh:
så fort jag får en lite roligare roll så åker jag i dl1 :cry:

UPPDATERING!

Natt-DL 9.30!

jag är inte heller glad :arghh::arghh::arghh::arghh:
så fort jag får en lite roligare roll så åker jag i dl1 :cry:

surar :mad: Ska vi lyncha dem alla?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 745
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
54 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka