Jag popcornläser ju bara rollistan som vanligt, @quarter4ever brukar se till att frågetecknen rätas ut.Här, fått min roll och känner att jag måste läsa igenom rollistan en gång till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag popcornläser ju bara rollistan som vanligt, @quarter4ever brukar se till att frågetecknen rätas ut.Här, fått min roll och känner att jag måste läsa igenom rollistan en gång till.
Ja Men nackdelen för den goda tvillingen är att hen inte får spioninfo när den är ensam kvar.Får tvillingarna rösta på varandra? Där har vi ju en god som känner till en ond, menar jag. Och tvärtom.
Hoppsan?Jag popcornläser ju bara rollistan som vanligt, @quarter4ever brukar se till att frågetecknen rätas ut.
Ja Men nackdelen för den goda tvillingen är att hen inte får spioninfo när den är ensam kvar.
Gäller båda. De har en fördel av att ha den andra vid liv.Gäller det bara den goda tvillingen? Gäller det inte bägge två att spioninfon försvinner för dem när brodern dör?
INFORMATION FRÅN LLS I FORM AV EN OBLIGATORISK FRÅGA!
Det är klart att Richard III faktiskt var puckelrygg. Hade Shakespeare rätt om allt annat också? Mördade han sina brorsöner i Towern? År 1674 påträffades två barnskelett i en grund grav under en trappa i Towern. Än vet vi inte om det var prinsarna, men många tror det. Andra tror att Elizabeth Woodville lyckades rädda åtminstone en av sina söner till säkerheten i Frankrike. Och om pojkarna dog - var det verkligen Richards fel?
Vad tror du? Var Richard en ond typ eller är han helt missförstådd?
Dubbellynch kan förekomma.
Med risk för att jag ramlar alltför djupt in i filosoferandet här (Men temat är ju ) så svarar jag: Njäe!INFORMATION FRÅN LLS I FORM AV EN OBLIGATORISK FRÅGA!
Det är klart att Richard III faktiskt var puckelrygg. Hade Shakespeare rätt om allt annat också? Mördade han sina brorsöner i Towern? År 1674 påträffades två barnskelett i en grund grav under en trappa i Towern. Än vet vi inte om det var prinsarna, men många tror det. Andra tror att Elizabeth Woodville lyckades rädda åtminstone en av sina söner till säkerheten i Frankrike. Och om pojkarna dog - var det verkligen Richards fel?
Vad tror du? Var Richard en ond typ eller är han helt missförstådd?
Det stod ju i rollistan att de får det om de vill?Visst får inte Richard och hans tvilling kommunicera utanför leken? Eller?
De väljer själva om de vill ha kontakt med varandra utanför leken
Det stod ju i rollistan att de får det om de vill?
aha ja så kan hon ha menat förstås.Det går ju att tolka det där med "hans tvilling" på olika sättJag tror @Idahoe menar Richard den III:e inte tvillingen Richard
(Jobbigt när alla ska heta samma sak )
"Tvillingarna får veta vilken sida Richard har valt, men inte hans identitet. Richard känner inte heller till vem ”hans” tvilling är."