Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så fin och vilken härlig svans
Vad fin hon är, Dialhard! Fin bild där i boxen också!
Deimion: Valack e. Don Primero - Come Back II. Han fick gångartsdiplom som treåring med gångartspoängen 9-8-7. Jag köpte honom i början av maj detta år. Utbildningsmässigt ligger han just nu på LB, men vi börjar testa lite rörelser ur både LA och MSV:C programmen, vilket han gör med lätthet.
Målsättningen är att komma ut på lite tävlingar till våren och förhoppningsvis även kunna debutera LA. Det långsiktiga målet låter jag fortfarande stå något öppet, men jag har förhoppningar om att komma ut på lite kandarklasser inom rimlig framtid.
Tyvärr är jag väldigt dålig på att fota, så får bjuda på en film istället. Det är tredje gången jag rider min nyblivna fyraåring, så det har hänt väldigt mycket sedan dess!
http://www.youtube.com/watch?v=6UyTRqbXjPU
Jag har hört att hon var svår och jag trodde det var en annan häst de beskrev.Haha! Gabbi har ju jag jobbat med när hon stod på Ledingenäs! Jag var med när Regaboo föddes (och kom på namnet ), Kul att se henne igen Hur är hon i humöret nu? Hon var riktigt vidrig ibland då, huggorm Man fick ha en annan häst mellan sig och henne när hon leddes i perioder. Men det verkar ha stabiliserat sig till det bättre?
Så glad jag blir av att höra det där! Jag vet inte vad som var fel förut och vi hästskötare försökte mest göra det bästa av situationen. Men när hon var på bra humör så var hon ju jättetrevlig ändå det är kul att hon fått en ärlig chans!