Praktikplats

Mack_Lobell

Trådstartare
Brukar det finnas tränare som tar emot praktikanter för några dagar/1 vecka? Jag går inte i skolan, men vill prova hur det är att arbeta med fullblod och rida dem. Brukar det vara svårt att få komma till någon tränare för att få sig ett smakprov av sporten? Helst nere vid jägers eller i skåne någonstans. :)

Sv: Praktikplats

Åk in till Jägers och fråga folket på backen eller anmäla dig till ett av dom kurserne Jägers har, regi Svensson.

Sv: Praktikplats

:rofl:Om du är sugen på ÖRKELLJUNGA kan du GÄRNA få komma till GRYTÅSA och uppleva pulsen i ett galoppstall:idea:Vi har Starthästar,unghästar,avelsston,avelshingst.Med andra ord härliga möjligheter att få en helhetsbild och dessutom STORA möjligheter att utvecklas som ryttare och hästmänniska under professionell handledning.:cool:Det är många galoppryttare som har fått sin utbildning här:bump:Det är så superkul när det är någon som är intresserad av galopp,så känn dig varmt välkommen:laugh:Det finns även möjlighet till boende här

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 434
Senast: Hedwig
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 033
Senast: TantAgda
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar