Positiva tråden del 2

1: Har ju ofta ont i nacken och huvet så häromveckan fick jag en idé: att sova med en vanlig mjuk huvudkudde istället för den anatomiska från IKEA.
Tycker mig faktiskt ha lite mindre ont och vara mindre stel.
Det trodde jag inte!
O_o

2: Har ansökt om julbidrag från församlingen. Verkar som om jag kommer få en slant.

1: Har ju ofta ont i nacken och huvet så häromveckan fick jag en idé: att sova med en vanlig mjuk huvudkudde istället för den anatomiska från IKEA.
Tycker mig faktiskt ha lite mindre ont och vara mindre stel.
Det trodde jag inte!
O_o

2: Har ansökt om julbidrag från församlingen. Verkar som om jag kommer få en slant.
Köpte en kudde från ikea. Den överlevde inte mina sovvanor länge.

Hade möte med vår lånerådgivare idag gällande vårt bolån vars fasta ränteperiod löper ut i april, och det lät ganska lovande! Det kommer att bli dyrare, så är det bara eftersom vi har haft en sjukt bra fast ränta de här fem åren, men å andra sidan har båda våra löner ökat rätt rejält och höjningen verkar inte bli så illa som vi oroat oss för och rådgivaren var väldigt positiv. Skönt att kunna släppa den stressen!

Katterna kommer på besök över jul/nyår! Deras hussar ringde och meddelade att de ämnade dumpa de små liven hos mig den 23:e december! :love:

IMG_4949.webp

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 482
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV