Positiva tråden del 2

Ringt länsförsäkringar så dom har nu skickat ut papper till mig jag ska skriva under så jag kan eventuellt få ut mer i pension genom att ta bort att make, sambo, eventuella barn får ut min pension om jag dör. Har inga barn, är i för klimakteriet och kommer ganska definitivt inte skaffa nåt/några. Har ingen make eller sambo heller. Extremt anti att dejta för tillfället, skulle nog inte magiskt trilla över någon för tillfället heller då min vardag ser ut som den gör.

Ringt länsförsäkringar så dom har nu skickat ut papper till mig jag ska skriva under så jag kan eventuellt få ut mer i pension genom att ta bort att make, sambo, eventuella barn får ut min pension om jag dör. Har inga barn, är i för klimakteriet och kommer ganska definitivt inte skaffa nåt/några. Har ingen make eller sambo heller. Extremt anti att dejta för tillfället, skulle nog inte magiskt trilla över någon för tillfället heller då min vardag ser ut som den gör.
Det måste jag kolla upp, sitter i samma situation. 😊

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 287
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 154
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka