Positiva tråden del 2

Jag har precis, som i att det mailas ut till berörda på måndag morgon, fått gå in i en arbetsgrupp på 10% som jag verkligen vill vara med i. Ska bli så kul. Spännande och intressant område som det händer jättemycket i och en arbetsgrupp som består av flera genuint trevliga människor.

Eftersom jag varit sjuk över en vecka nu har jag nästan bara varit hemma själv i lägenheten. Der hade varit mer själsdödande om inte border collien som grannen ovanför har tassar runt och ibland tar en språngmars i lägenheten. Tycker det är så mysigt att höra den. ❤️

Positivt för företaget sida har jobbat gratis 2 dagar denna vecka...

Glömt att stämpla in på morgonen 2 ggr denna vecka. Sånt som får chefen att handtacka. Passerar stämpelkorten 1 miljoner ggr/dag normalt kollar jag att mitt kort är på rätt sida men tydligen inte de ggr jag inte stämplat in......

Lady Gaga ska ha två konserter på Avicii Arena i höst. Kan man tänka sig att det kommer att komma många fans från USA, som när Beyonce hade konserter i Sverige? Eller var det Taylor Swift? Minns inte.

Jag blev precis positivt överraskad av Postnord 😮 Klantade mig igår när jag skulle skicka ett litet paket, och köpte frakt till mig själv och från den tilltänkta avsändaren. Snark. Enbart mitt eget fel, men när jag ringde kundtjänst kom jag fram direkt och kunde göra återköp lätt som en plätt. Inte det jag väntat mig.

Jag blev precis positivt överraskad av Postnord 😮 Klantade mig igår när jag skulle skicka ett litet paket, och köpte frakt till mig själv och från den tilltänkta avsändaren. Snark. Enbart mitt eget fel, men när jag ringde kundtjänst kom jag fram direkt och kunde göra återköp lätt som en plätt. Inte det jag väntat mig.
Har också bara bra erfarenheter av deras kundtjänst! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 351
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 185
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka