Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken medicin?Jag har äntligen hittat rätt i medicin-djungeln, och har senaste veckan känt äkta GLÄDJE för första gången på flera år![]()
![]()
![]()
En kombination av Voxra och Elvanse! Det har dock tagit typ... 4 månader ganska exakt sedan jag började med Voxra, och 3 veckor med kombon innan det fått sån här bra effektVilken medicin?![]()
Härligt att det fungerar bra!En kombination av Voxra och Elvanse! Det har dock tagit typ... 4 månader ganska exakt sedan jag började med Voxra, och 3 veckor med kombon innan det fått sån här bra effekt![]()
Har också bara bra erfarenheter av deras kundtjänst!Jag blev precis positivt överraskad av PostnordKlantade mig igår när jag skulle skicka ett litet paket, och köpte frakt till mig själv och från den tilltänkta avsändaren. Snark. Enbart mitt eget fel, men när jag ringde kundtjänst kom jag fram direkt och kunde göra återköp lätt som en plätt. Inte det jag väntat mig.