Positiva tråden del 2

Jag köpte en dyr bukett blommor förra veckan där tulpanerna tyvärr vissnade väldigt fort. Resten av buketten var dock fortfarande fin, så istället för att slänga hela alltet köpte jag idag nya tulpaner och vips så hade jag en helt "ny", fin bukett som är lite lagom spretig sådär! :D

20250123_132851.webp

Jag och en vän skulle boka hotell för en resa vi ska göra om några veckor. Hittade ett trevligt hotell men jättebra recensioner för ett pris vi kände var rimligt. Sen loggade jag in på mitt konto på hotels och fick då drygt 600kr extra i rabatt 😃 Väldigt uppskattat!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
7
· Visningar
495
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 069
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 195
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 522
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V