Positiva tråden del 2

Om man bortser från att jag normalt sett har en positiv syn på livet så är jag så troligt tacksam över att jag bor i ett varmt hus när snön nu kommer yra utanför husets knutar. Dessutom har jag 200m att gå till hästarna och jag slipper köra 1-1,5mil i snökaoset. Helt underbart i min värld 😍 Hästarna kommer nog få komma in lite tidigare idag också.

Nu har jag passerat ett år på mitt nuvarande jobb, utan en enda sjukdag :banana:

(På mitt förra jobb kröp min korttidsfrånvaro pga sjukdom sakta uppåt i princip varje år, till största delen pga migrän som till stor del triggades och hölls igång av saker i arbetsmiljön. Utöver sjukfrånvaro blev det en hel del tabletter, och också en hel del sängliggande utanför arbetstid. Migränen finns fortfarande kvar, men inte i närheten av samma omfattning och hindrar mig - uppenbarligen - inte alls på samma sätt i livet när den inte kickas igång var och varannan dag.)

Senast ändrad:
Går mot strömmen som vanligt. Solen är äntligen borta och därmed är min huvudvärk mycket bättre.

Bifogade filer

• IMG_6825.webp
    IMG_6825.webp
    770,8 KB · Visningar: 13

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
7
· Visningar
495
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 069
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 195
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 522
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka