Positiva tråden del 2

Har sovit bra och utan att riva bort plåster och tejp, trodde jag skulle dra bort det i nacken i sömnen men det sitter kvar!
Känner mig lite småglad. Ska nog skriva ett brev! ✉️
Fick ett brev och två kort igår. Kul!

Bilens displayer blev helt plötsligt ur funktion. Den ena gick inte att starta alls, den andra visade kvarvarande procent på batteriet (men felaktigt) och hastighet = 0km/h trots att jag körde framåt. Blev nojig och ringde pappa - han sa att han hade haft liknande problem på en gammal bil och att det varit rätt dyrt innan försäkringen tog lagningen 😳 Tack och lov var den som vanligt igen ett par timmar senare när jag skulle köra nästa gång! 🥳

Det är positivt att både jag och sambon sitter här hemma nu. Det var helt otroligt halt idag och han fick bredställ på bilen i morse på väg hem från jobbet när han körde om en epa, som tur var körde han inte så fort så det löste sig snabbt. Sedan åkte jag och fick släpp på bilen på påfarten till motorvägen, som tur var körde jag extremt lugnt just för att det var så halt och det var väldigt lite trafik. Så jag fick snabbt kontroll igen och kom ut på motorvägen, men jag har nog aldrig kört så sakta på motorväg som idag (höll mig till 80-84 km/h). Kände mig som en gammal tant när folk blåste förbi i full fart, men det fick vara så helt enkelt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 390
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar