Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är riktigt mysigtHar upptäckt programmet Fixarjulen på SVT Play tillsammans med sonen, så mysigt program
Här måste jag sätta på vatten i badkar och handfat i badrummet och fylla diskhon med varmt vatten. Sen ta fram vaskrensare och sätta på vattnet i sköljhon och så jobba med vaskrensare men tio gånger så brukar det släppa. När man städat undan allt så tar jag lite yes och låter det rinna sakta ner i röret för att ge en finish.Har rensat i garderoben. Tre kassar till välgörenhet.
Sen tänkte jag att jag kan väl försöka peta med nåt för att vattnet ska rinna ner i kökshon, det var helt stopp. Klippte till en tjock metalltråd och började peta runt där i. Plötsligt så det slllurrrp och vattnet rann ner! Verkar som om det är helt löst nu men får väl se om det blir stopp igen. Ska fylla hon och ta bort proppen så det får rinna igenom ordentligt. Haft i bikarbonat också
Nu ska jag gå och handla mat och Trocadero.
Har ingen stekpanna steker inte mat.Här måste jag sätta på vatten i badkar och handfat i badrummet och fylla diskhon med varmt vatten. Sen ta fram vaskrensare och sätta på vattnet i sköljhon och så jobba med vaskrensare men tio gånger så brukar det släppa. När man städat undan allt så tar jag lite yes och låter det rinna sakta ner i röret för att ge en finish.
Det brukar hålla ett par månader.
Men det bästa tipset är ändå att torka ur stekpannan med papper innan man diskar.