Positiva tråden del 2

Jag är väldigt nöjd med att jag köpt en knappt använd kjol för 1300 kr (mycket för en kjol ändå) som ny i butik kostar ca 13'000 kr. Kollade upp märket och höll på att sätta kaffet i halsen...
Fick hem kjolen igår och den är mycket riktigt äkta. Den är dessutom så pass oanvänd att fickorna fortfarande var ihopsydda som det brukar vara på kavajer och liknande plagg.

Efter att ha hovat in en ny telefon via mitt abonnemang på blackfriday fått ner den ännu mera tack vare att jag varit kund så länge och sen skickat in mina 2 gamla telefoner för återvinning så hamnar min nya telefon med abonnemang 1 kr under vad bara abonnemanget skulle gå på.

Kände mig låg förra helgen och i måndags, och blev lite orolig över att det skulle gå utför. Har insett att jag de senaste åren nog fått någon form av vinterdepression och mått riktigt dåligt i perioder. Men resten av veckan sen har det känts mycket bättre, så ska fortsätta bevaka måendet och hoppas det håller i sig 😊

Brewskival, landets trevligaste (och största?) ölfestival, tog egentligen time out förra året, efter tio år. Men för en tid sedan kom besked att det blir omtag, åtminstone ett år. Såvitt jag förstått har staden Helsingborg gått in med någon form av evenemangsstöd. Vid midnatt släpptes biljetterna, jag köpte nu precis och ser redan fram mot den 22:e augusti. :banana:

Inte orkat tvätta håret på några dar men tänkte på hur fräscht det känns med rent hår så tvättade det nyss.
Kommer nog somna med handduken runt huvet.

Blir fortfarande så oerhört förvånad när jag köper godis här uppe. Godiset är så mycket färskare än vad det var nere i Gävle. Öppnade precis en påse lakrits bilar från min stash på jobbet, så himla mjuka. Då köpte jag påsen för 3-4 veckor sen tror jag det var.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 390
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar