Positiva Panelen

Sv: Positiva Panelen

Maria%20och%20Mirre.bmp

maria%20och%20mirre1.bmp

mirre%20och%20maria.bmp

mirre%20och%20maria4.bmp

SÅååå nu gick det nog att lägga upp bilderna. Här är jag med min älskling.

Du måste lägga upp bilderna på tex photobucket.com och sedan länka de därifrån för att visa bilderna. Kika under datorforumet så finns det en tråd om bildpublicering.

mariaochmirre1.jpg

MariaochMirre.jpg

mirreochmaria4.jpg

mirreochmaria.jpg

Såå, tack för hjälpen :)

Vad tycker ni ? Han fyller 5 år i år

Tänk på att försöka ha underskänkeln mer stilla:). Trevlig häst,rör sig trevligt också. Vad är det för stam?

Ska försöka det med underskänkeln. KAN ha att göra med att min dressyrssadel är för liten för MIG, letar en likadan fast storleken större. kommer ju inte riktigt ner i denna. kan det vara orsaken till min underskänkel som inte vill va still?

Tack så mkt, han är en väldigt trevlig häst :) Han är från Holland, och har bland annat Voltaire (och så klart också då Furioso II) i stammen. Hans pappa är inte godkänd.

ok, ja det kan säkert vara en bidragande orsak, sitter man inte bekvämt så försöker man kompensera det på andra sätt.
Din häst rör sig med lätthet är det både hopp och dressyrblod i stammen? Vad heter hingsten som inte är godkänd? Alltid intresserad av alla holländare:D

ok, ja det kan säkert vara en bidragande orsak, sitter man inte bekvämt så försöker man kompensera det på andra sätt.
Din häst rör sig med lätthet är det både hopp och dressyrblod i stammen? Vad heter hingsten som inte är godkänd? Alltid intresserad av alla holländare:D

Jag är lite osäker på om han har dressyr/hoppblod i stammen, inte så bra på hingstar osv :o Men han har gått som hopphäst i hela sitt liv, och är väldigt duktig på det. Bara jag som dressyrar också med honom.
Hans pappa heter Ecoloog, min häst är enda avkomman.
Sök på Kaloescha på blup så får du upp hela hans stam, du kan nog mer om hans stam än jag :D Vore kul o veta faktiskt! :bump:

ok har nu kollat upp stammen lite, precis som jag trodde så har din häst en del dressyrblod i sig. Ecoloogs morfar Vabgar har tävlat 135 hoppning och Svår B dressyr. Hans far Abgar har gett både dressyr och hopphästar. Din hästs morfar Architect har lämnat både dressyr och hopphästar, men mestadels dressyr ända upp till svår klass. Du kan ju alltid kolla upp vad Architect själv har för tävlingsresultat. Även Amor(Heros) är till största del dressyrförärvare. Din häst har intressant stam, lite blandat och innehåller fina hingstar som Voltaire, Joost, Duc De Normandie, sedan har din häst väldigt många av dom bästa fullblodshingstarna bakom sig som Abgar,Cottage son,Anblick, och Furioso.

Kan inte någon mer kommentera mina bilder? fast dom va lite dålig kvalitet.
PS.. jag red lite dressyr med hoppläder som ni kanske ser.. så det vet jag att jag har korta läner :)

För att hjälpa honom arbeta bättre, den hänger mest löst, håller den bara i handen längst ut vid spännet (det är en graman) och av nån anledning så koncentrerar han sig bättre med den på!

*KL*

Jag vill jättegärna lägga in en bild här, hur gör jag ?(A)
Om du har pixbox så är det lätt. Du lägger först in bilden i pixbox och när det är fixat så "går du in på bilden". I den vänstra kanten så finns det en grön knapp där det står meny. Det kommer då upp tre flikar, du gå in på den där det står "Tipsa/diskutera". Det kommer då upp tre alternativ och du tar länka till den här bilden.
Det kommer upp ytterligare tre alternativ och du tar 2:an, kod att använda i forum. Du klickar bara på koden så står det kopierad.
Nu är det fritt fram att lägga in bilden där du ville ha den :D

jaha, jag såg inte att du redan hade fått hjälp (A)

Har denna hoppbilden som jag gillar mycket :D Vill veta om sittsen (min) och hästens teknik. Kan ta neg. kritik :D

DB110.jpg

25945900.jpg
[/url][/IMG]

Här kommer en liten bild på mej och min vbl vallack som jag haft i snart 2 veckor!! På bilden är det fjärde gången jag rider honom!! Vet att han går lite bakom handen och är grymt omusklad bak men jag tror verkligen att han kan bli jättefin!! det ska bli spännande att höra vad ni tycker!! Jätte bra idé med en positiv tråd!!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 723
Senast: LenaH
·
Relationer Hej! Jag är i en relation med min pojkvän sedan 2 år tillbaka, han är 25 och jag är 23 år gammal. Jag har alltid upplevt han som en...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 228
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 847
Senast: Varmblod90
·
Körning Det finns ju redan en bildtråd men nu tycker jag det var dags med en filmtråd på våra körhästar! Kritik är välkommen om man vill det...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama