M
Mumlan82
Sv: Positiva Panelen
Jättefina hästar i tråden förresten !!
Jättefina hästar i tråden förresten !!
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack, dock såg inte hela ridpasset ut sådär..Till ii-ssa;
tycker att det ser lugnt och harmoniskt ut - jättefin häst och du sitter bra.
Lyckans dig som har ett ridhus att rida i nu i all kyla/is/lera/snö och allt annat som inte kan klassas som ridväder.
Härligt att du kan rida privatlektioner på din sköthäst. Det var inte att tänka på den tiden då jag red på ridskola (på stenåldern ungefär). Själv får jag nöja mig med att rida i skogen nu när ridbanan är frusen - men det är inte fy skam det heller.
Har denna hoppbilden som jag gillar mycket Vill veta om sittsen (min) och hästens teknik. Kan ta neg. kritik
[/url][/IMG]
Här kommer en liten bild på mej och min vbl vallack som jag haft i snart 2 veckor!! På bilden är det fjärde gången jag rider honom!! Vet att han går lite bakom handen och är grymt omusklad bak men jag tror verkligen att han kan bli jättefin!! det ska bli spännande att höra vad ni tycker!! Jätte bra idé med en positiv tråd!!
Även om det var ett tag sedan tråden startades... jag är lite sen...
Bra initiativ C_L ; det behövs lite positiva röster också. Själv skulle jag vilja ha lite pepp till att kunna bygga på min pålle som i nuläget är något överbyggd i bakdelen. Jag har inte haft henne så långe och bilden är från i höstas då jag precis har köpt henne. Behöver tips och idéer på ridövningar och träning som kan bygga en med rund/musklad bakdel. På bilden syns överbyggnaden rejält men nu är det bättre. Hästen är korsning frieser/hbl så en mer satt bakdel har hon med sig från faderns sida (frieser).
Vilken vacker häst!
Har du en tränare att rida för?
Att hålla hästen i munnen i detta läget ger er inget, släpp honom framför dig, ut o ha kul i naturen och lär känna hans rörelser och gångarter!
Stock o sten o små skutt bygger bra