Portugesiska sporrar

S

Spider84

Jag hade kunnat fråga på utrustning, men det känns som att det finns större risk att någon här inne vet något.

Till frågan:
Är det någon som vet någon internet sida (svensk eller utländsk) som man kan beställa portugesiska sporrar från. Alltså de sporrarna som är böjda inåt och uppåt.

Det är inte tanken att ta någon diskussion om sporrar! Vill ni ta den diskussionen; starta en ny tråd!

Sv: Portugesiska sporrar

Vet inte ens hur de ser ut... Men borde ju finnas på nån sida med portugisiska sadlar.

Japp:

spurs%20portuguese%20detail.JPG

Nu till frågan om det finns någon som säljer dem i Sverige (lite enklare), men nu vet jag i alla fall om ett ställe det går att köpa dem från. :bow:

Hittar sporrarna, men de går knappt att se på de små bilderna...inga priser, längder eller beskrivningar heller. :crazy:

Får maila och se vad de säger.

Vi drar till Enggården och snor några... :banana:

Liknande trådar

Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 582
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar