Jag köpte en ponny när barnen var 5 o 2 år gamla. 5 åringen (nu 12) rider inte längre men 2 åringen är numera 9 år och rider flera gånger i veckan. Ponnyn är också nu 9 år gammal. Den har varit till salu ett par gånger, efter bocksprång och sadeltvång och annat smått och gått som har kantat vägen, men som väl är har vi löst problemen efter hand och nu är hon en toppenponny som både körs och rids regelbundet. Nu ska hon föla i april så jag har köpt en ponny till eftersom intresset har ökat hos barnet. Vi rider ut mycket tillsammans, rider tillsammans på ridbanan, hoppar bana tillsammans mm. Det är kul att rida ihop. Min ridning blir väl lite lidande av det men det gör inget.
Har köpt en ponny till nyligen som även den bockar lite ibland. Vi försöker reda ut det och det går väl ganska bra. Har varit iväg på en julhoppning häromdagen och det gick hur bra som helst
Yngsta dottern, nu 5 år , rider hon också litegrann. Längtar tills vi kan rida ut alla tre.
På bilden är det inte den nya ponnyn med då den inte var inköpt vid tillfället utan den ljusa ponnyn är vår treåriga welsh ponny som också hon är dräktig och inte kommer ridas nu på ett tag. Vi har alltså tre ponnyer nu.
Har köpt en ponny till nyligen som även den bockar lite ibland. Vi försöker reda ut det och det går väl ganska bra. Har varit iväg på en julhoppning häromdagen och det gick hur bra som helst
Yngsta dottern, nu 5 år , rider hon också litegrann. Längtar tills vi kan rida ut alla tre.
På bilden är det inte den nya ponnyn med då den inte var inköpt vid tillfället utan den ljusa ponnyn är vår treåriga welsh ponny som också hon är dräktig och inte kommer ridas nu på ett tag. Vi har alltså tre ponnyer nu.