Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mest bara att jag tycker att hon resonerar vettigt. Jag är helt medveten om att jag kan vara tvärlurad.Vad gör att du håller Snurrfian åt det godare hållet? Jag inser att hon smugit undan rätt bra från min radar.
Q borde ha röstat på EmmaN, framför allt...
Om det nu inte var missuppfattning på nåt sätt från Qs sida, så borde ju inte EmmaN vara ond, om det var vad hon ville påpeka.
Håller med om att Ferrari borde ha röstat på Q som ond med Emma, men det finns ju anledningar till att undvika sånt också. En räddningsröst på Emma hade ju kunnat märkas och ibland blir man helt enkelt mindre misstänkt av att lägga en uddaröst. Jag funderar lite över varför Ferrari fortsätter uttrycka att jag släppte Caisa, när det aldrig var något jag gjorde.
Oavsett så är ju min spontana tanke att EmmaN är god, om nu Q hade fått tydlig info att kunna lita på. Jag är visserligen fortsatt osäker på hur den skulle kunna vara utformad, speciellt sett till att raderna kommer från ulvarna själva. Men jag vet inte vad Q annars skulle ha velat säga.
Någon har tjuvar käket. Antingen copycaten som i så fall gjorde en rejäl tabbe. Eller så har goda lyan delat ut ett tjuveri.Hur kan en ulv bli "käk"?
*förvirrad*
Okej tack, mest nyfiken om det var nåt specifikt som jag missat.Mest bara att jag tycker att hon resonerar vettigt. Jag är helt medveten om att jag kan vara tvärlurad.
Enda sättet är väl att q blivit förtrollad? Goda lyan kan göra det, men funkar det tidsmässigt?Vad för sorts info tänker du att Q skulle kunnat ha så att hon visste att EmmaN var god?
Jag läser vidare och tror att EmmaN kan ha rätt i sin tanke att Q var tvungen att rösta på Caisa.
Hur kan en ulv bli "käk"?
*förvirrad*
Jag reagerade på Caisas teorier mot Snurrfian, de gick så tvärt emot min egen uppfattning. Men Caisa visade sig ju vara god, så jag kan mycket väl ha fel om Snurrfian.Okej tack, mest nyfiken om det var nåt specifikt som jag missat.
Det är ju det jag inte vet, jag började ju fundera redan kring Caisa, hur den blinda över huvud taget skulle kunna vara säker kring någons godhet/ondska baserat på rader från ulvarna. Men om hon röstade på Caisa av en anledning, det var ju inte för att Caisa var ond, så i så fall måste det ha varit för att (hon trodde) EmmaN är god.Vad för sorts info tänker du att Q skulle kunnat ha så att hon visste att EmmaN var god?
Jag läser vidare och tror att EmmaN kan ha rätt i sin tanke att Q var tvungen att rösta på Caisa.
Hemligs nomineringsinlägg.CaisaLundblad noterar att copycaten kommer röra till det för tjuven och spionen. Frågar om den blinda och svarar bestämt att hennes ponny inte är stridstränad.
Snurrfian har tappat bort sin ponny och misstänker att hennes egen hund är skyldig till detta. Säger att hon ska leta ulvar. Kan hon vara en ond utanför lyan som vill leta kompisar? Ulvar brukar väl dessutom äta hundar, är det så att hon därför misstänker sin egen hund?
quarter4ever frågar om ficktjuven, spionen och goda lyan. Har den längsta ansökan i programmet och sjunger för sin ponny. Funderar en del över förhäxningen.
LenaH har hittat till leken, men sen har hon inte synts till.
Derring_Do rekommenderar klickerträning för att lära hästen att döda zombies, tänker att kan den det kan man lätt lära in att den ska döda ulvar. Misstänker först Caisa men sen skriver hon detta:
Jag funderar på om hon vet att q är ond för att de är i lyan tillsammans?
hemlig det är jag!
bollen_ har jag inte sett så mycket mer av än ansökningsbrevet.
Habina säger själv att hon är snurrig och att det bör vara 3 eller 4 ulvar. Röstar på bsf.
Ferrari har inte en ponny, har dock lånat med sig en. Rädd vid engelsk ridning, men western går tydligen bra. Behöver hjälp att komma upp i sadeln igen.
Klara funderar över ficktjuven, copycaten och skillnaden på förhäxad och förtrollad. Tycker att bommar på marken är höga hinder och har ett brev om sitt russ som hamnat i fel kropp.
Hedinn har hittat hit. Har en enhörning som tappat hornet och som förut var glänsande vit och nu inte är det. Jag funderar på vilken färg den har nu, det framgår inte. Är den ulvgrå kanske?
Blacksmithfarm berättar att hon kommer behöva rösta tidigt. Svarar på qs fundering om förhäxningen. Tycker att bollen_, jag, CaisaLundblad och quarter4ever har stridstränade ponnys och funderar på om vi vill sabotera programmet. Röstar på mig pga att min ponny kan läskiga konster
Lobelia tycker att rollerna verkar krångliga.
EmmaN funderar på sin ansökan och skickar sen in en om sin ponny som pga för mycket morötter numera skuttar och vill sitta i hennes knä. Säger att hon känner sig förvirrad och frågar om paketet i Goda lyan.
Hemligs röstinlägg som inte kom med. Det säger ju dock ingenting då det var sent inkommet och rösten inte räknas.hemlig nominerar Ferrari med grunden att det inte kan vara lätt att inte ens våga. Vi måste se till att få upp Ferrari på hästryggen även med engelsk sadel! Tex LenaHs (tror jag) Åke är ju tydligen gudomligt snäll.
Hemligs andra teoriinlägg, här borde det finnas något mer att ta på kan jag tycke. Men det är mest konstateranden om vad som hänt.Med bara mobilen i hand väljer jag den motivering jag funderat på tidigare idag. Nämligen den som flera tänkt, att EmmaN försökte visa sig för den ulv hon följer, om hon nu är copycat.
hemlig röstar på EmmaN
Här däremot, hemlig borde ju inte vetat om att hemlig skulle bli käk så frågan är vad det säger om Snurrfian och bollen__. Det verkar som att H mest försökt rikta misstankar mot riktiga goda innan.Ok, mina funderingar så här långt.
CaisaLundblad tycker att bsf verkar så säker på att lyan är avlyssnad och riktar sina misstankar dit. Röstar även på bsf nu ikväll. Försvarar sig mot qs röst mot henne med att om q nu var så säker borde hon lagt rösten tidigare än femton minuter innan DL.
Bsf och Cirkus väljer att lita på q från igår. Har spelat en hel del bägge två och borde veta vad de pratar om.
EmmaN räknar på goda och onda igen och följer strömmen med en röst på Caisa nu ikväll.
Klara tycker att bsfs röst igår var lagd på för dålig motivering. Går också på qs röst från igår nu ikväll.
Min röst idag känns rätt självklar. Q har visserligen lurat mig förut, men hon borde inte styra ett "drev" mot Caisa om hon inte var säker, med tanke på att hon själv är/var på goda sidan.
hemlig röstar på CaisaLundblad
Det jag reagerar på är att snurrfian röstat på caisa alla tre gånger. Får se om hon skriver nåt imorgon som får mig att ändra uppfattning, annars är hon en stark kandidat för ond roll.
Tillägg: Bollen likaså. Kan hon ha försökt se god ut i början genom att rösta på habina?
Det jag reagerar på är att snurrfian röstat på caisa alla tre gånger. Får se om hon skriver nåt imorgon som får mig att ändra uppfattning, annars är hon en stark kandidat för ond roll.
Tillägg: Bollen likaså. Kan hon ha försökt se god ut i början genom att rösta på habina?
Du tror alltså mer på att Q trott att Caisa var ond än att EmmaN var god?Om raden som nått Q är
"jag har nominerat en ulv" så förstår jag att hon trodde det kunde vara Caisa.
Om raden som nått Q är
"jag har röstat på bollen" är Klara det andra alternativet till avlyssnad ulv.
Jag tror att hon trodde mer på att Caisa var ond. Annars borde hon ha uttryckt större osäkerhet kring Caisa. Eventuellt till och med röstat på sig själv för att rädda Emma (om hon nu skulle varit säker på att Emma hade en viktig god roll). Hon borde ha förstått att vi skulle gå efter Caisa när hon gjorde som hon gjorde.Du tror alltså mer på att Q trott att Caisa var ond än att EmmaN var god?
Du tror alltså mer på att Q trott att Caisa var ond än att EmmaN var god?