Sv: Ponny EM

Resultaten kommer säkerligen att komma upp efterhand, kanske inte under klassens gång, men så fort den är slut. De kommer säkert att ligga mitt på sidan, där tidsprogrammet & de andra pdf-filerna ligger. Och namnen på dem står ju på engelska..

Italienarna är nog sämst i Europa på engelska :D ...men vilket underbart land det är!

Det ar natt fel pa deras sida just nu, gick in och kollade, men jag ar saker pa att man ska kunna se resultaten direkt, nyborjare pa stortavlingar ar de ju inte i det landet aven om engelskan kanske inte som sagt existerar :angel:

Sidan är igång nu, det finns foto + en jädra massa italiensk text utlagd idag. Men jag hittar fortfarande inte resultaten. :crazy:

HJÄLP !!

Tack. Sidan funkade då och då igår.

Men inte blev man glad när man väl hittade resultaten. Det går inte direkt strålande för svenska hoppgänget.

finns det nåra resultat från kval 2? vart i så fall? hittar inga=(

Evelyn kom sjua!! asbra ju!!! :bump: stackars Petra. hade 8 fel i första omg. sen 4 i andra när hon hade 2 hinder kvar, då ramla hon av :(

Nä gick inget vidare för svenskarna...förutom evelyn då, på 7:e plats. Men Holland o England visar lysande form med 3 ekipage bland de 10 bästa

nån som vet om man får byta lagryttare?
nu när det gick mkt bättre för petra än tex linn och eleonor. hörde att hon skulle få rida istället..

skulle tro de. de e väl henne de gått sämst för, tyvärr..

tycker de är dåliga med resultaten.
nationshoppningen måste ju ha varit nu? men fortfarande inga resultat :S ingen som vet hur de gått för sverige?!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar