https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OQOm43/derek-chauvin-skyldig-till-att-ha-dodat-george-floyd
Thank you Great Flying Spaghetti Monster
Thank you Great Flying Spaghetti Monster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Donald Trump lade i veckan ned sin blogg, eftersom den hade en fullständigt usel visningsstatistik.Jag har inte följt amerikanska medier lika mycket nu, men har noterat att Trump fortfarande verkar tycka att han är den riktiga presidenten, valet är lika riggat nu som då och att han tycks vara på g att göra en comeback. Samtidigt som det verkar dra ihop sig för Trump-organisationen i New York. @hastflicka @Jerseyite märker ni av något av detta?
Det är jag medveten om, och han har blivit bannad från Facebook i två år. Men det här händer också: https://www.nytimes.com/2021/06/05/us/politics/donald-trump-republican-convention-speech.htmlDonald Trump lade i veckan ned sin blogg, eftersom den hade en fullständigt usel visningsstatistik.
Sista veckan låg den under 2000 vinsningr per dag, att jämföra med t.ex hans Facebooksida som in its heyday låg på c:a 1.5 miljoner interaktioner per dag. Och då är inte Twitter inkluderat.
Jag trodde faktiskt inte att det var möjligt att han skulle få fortsätta i samma stil, man önskar ju ännu starkare att han blivit avsatt och saknat möjlighet att nosa på 2024.
Läser en bok just nu där författaren ifrågasätter den liberala demokratin och om den verkligen är det bästa för länder. Har väldigt svårt att acceptera synsättet, men ja.. När jag ser på Trump så är jag inte så säker på att alla borde gå och rösta, kanske demokratin mår bättre av att oinsatta inte röstade..Jag trodde faktiskt inte att det var möjligt att han skulle få fortsätta i samma stil, man önskar ju ännu starkare att han blivit avsatt och saknat möjlighet att nosa på 2024.
Jag fattar inte?
På en dag för att högtidlighålla avskaffandet av slaveri i USA, så väljer då den här farmen att ha en tillställning där man tar slavägarens perspektivJag fattar inte?
Jag fattar inte?
Stort tack för förklaringenPå en dag för att högtidlighålla avskaffandet av slaveri i USA, så väljer då den här farmen att ha en tillställning där man tar slavägarens perspektiv