Sv: PNH Tjatter...
Jag är 174 cm, men har långa ben. Sen vill jag nog ha lite mer häst vid underskänklarna vilket jag brukar sakna på mindre hästar, men det beror ju på deras djup så att säga. Är ju också en smaksak som du skrev.
CS: Jag har försökt ta massor av bilder, men dom blir inte bra eftersom jag är fotograf och ska försöka utföra Hill Therapi samtidigt, blir inte så bra bilder på det...
. Så det är synd man inte har någon fotograf
Endera blir det jätte suddigt eller i ett jätte konstigt moment i traven eller galoppen så det serjättekonstigt ut, jag har så dålig kamera också... men men vad säger man om inte: How Intresting
!
Jag gjorde en snygg sak igår som nästan påminner lite om det som Pat gör på Savvy Club DVD:n med Aspen som dom visar en liten kort sekvens av bara.
Jag skulle göra Hill Therapi på stubbåkern, vilket är ett nytt ställe nu i vacka 4 i vårt program. Jag fick squeeza honom under en kabel för att ta oss in dit till att börja med, gick bra. Sen ca 8 min in i vår Hill Therapi så bara sätter han full fart som om han fick eld i baken
, har inte sett honom göra detta annat än i hagen. Men igår skedde det, och han fullständigt "Pulled me off my feet!" jag bara flög rätt upp och landade på magen och hästen var långt borta innnan jag ens landat. 22-foots linan tog också slut i "flygmomentet" ha ha ha ha, snacka om sjukt!!! Det kändes ungefär som det måste ha sett ut som på tecknad film
. Ingen såg mig men min kompis kom körandes efter någon minut och hjälp vilket gott skratt hon skulle ha fått annars
! Sen hade jag en Welsh Cob som for omkring och såg ut som en fet Arab ungefär en stund innan han kom luffsande i trav fram till mig med ett härligt uttryck och spelande öron. Precis som om han sa "nu är jag klar, ska vi leka tillsammans nu?" Sen var han hur kul som hellst att leka med igen! Oj vilken sjuk historia detta är men jag hoppas på att det bygger SAVVY
för framtiden!