PNH Tjatter...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arrrgggg Vart är min brevbäraren då??!!! I'll hunt her down like the dog she is!!!!!:rofl: Hon är faktiskt jätte snäll men jag vill har posten nu!:mad:

Sv: PNH Tjatter...

Jag fick min med, den var så bra så jag lånade ut den till min käre granne som satt som klistrad och idag har hon blivit SAvvy club medlem så jag kan bara juuubbla =) Grattis till henne! Och till mig som får en kopia att diskutera med :D bara ett par 100 meter ifrån. Hon dyker nog in hära oxå.. Moahahaha va jag skratta när Pat satte morot i sticken Asså jag blir såå lycklig för att jag hitta Parelli, man får sån bekräftelse. (morrar lite åt gamla stallkamrater som förstört så många år för mig)

Den kommer nog idag te dig CS=) Jag måste säga att du e min stora idol när jag läser andra trådar här på buke. Att folk orkar? asch...

Hur går det för hemsidan, Skuggi?

Kramar te er alla! Viktoria =)

c020.gif
a005.gif
Life is over as I know it! Det fanns inte nåt i brevlådan än räkningar. Nu ska jag
e045.gif
mig. Nu när det finns inget att titta på så ska jag städa kanske, jag tycker Parelli är taskig för att ställa till så...
d045.gif

Parelli e och hälsar på i mion dvd spelare just nu....:D

No need to get snotty!:grin: Jag hoppas det hakar upp sig...:angel:

Har ni alla lika regnig som vi här? hela dagen har det gått...:cry: Jag vill ut och fortsätter med Chopper.

Själva spöet kallades för "Ispinne" där jag beställde den...Lång pinne med långt snöre.. den är inte kall men TUNG... kan inte jobba alls med den. Vi ha den äkta varan om den är bättre. Passar grimman quarter så tror jag inte den kan passa mitt lilla russ.. tyvärr.

Hon har ponnystorlek på vanliga grimmor. Cob blir för stor.

Jag fick min Savy Club DVD i förrgår! och mitt paket med Patterns igår :bump::banana: men nu måste jag jobba :mad:. Men hoppas på DVD tid sen!!!!

Här måste vi vänta till våren. Men det skulle vara jätte rolig om vi kunna gör nåt i vinter hos t ex rättviks lantbruks skolan eller nåt. Jag tycker våren är så långt bort utan nånting alls. Vad tycker ni?

That's so unfare! Min Gubbe kommer hem på söndag så mina "sitter på soffan skuldfri" dagar ta slut då. :(

Jag hoppas den kommer idag.

Fick min SC-dvd i förrgår, men har inte hunnit titta på den ännu, har jobbat och sen åkt till stallet. Har för tillfället alldeles för lite hästtid känns det som men jag ska gå ner i arbetsstid om 4 veckor, ska jobba 20% mindre än vad jag gör idag, då löser sig en hel del tror jag :laugh:.

Har inte varit så motiverad att jobba med hästarna den sista tiden, det beror väl på tidsbristen, mörkret/regnet skulle jag tro. Sen måste jag också få tid till att titta vidare på min L2, Patterns och L&HB för att komma vidare, just nu har jag lite idétorka och behöver inspiration.

Men idag ska jag till Spanien, planet går 15.30, kanske kommer jag tillbaka lite mer sugen på att jobba med pållarna :D.

Vi hörs efter helgen, när jag kommer tillbaka från värmen :p

hej alla!
Ja, jag kunde inte låta bli att bli medlem på savvy club :rofl:

jösses! hur kan man bli så frälst? Men jag har alltid gillat seven games och tyckt det funkar väldigt bra på "galna" hästar:p

Sen har jag en granne oxå som har lockat mig :)

Men nu är det rätt årstid att sitta inne och dregla framför tvn iallafall!

Först rubba du min näsa i att du fick din DVD MEN har INTE tittat på det! Skicka det till mig då!:devil:
Sen när jag sitter här i huset 17,5 c pga av jag är för lat att elda för jag är ute i SC forum ska du till "värme".

Jag tycker ni alla börja bli lite taskig åt mig *sniff, sniff*.

Ja med det, hur var filmen Satterstina?

Grattis Lundborg! **mumla (du säkert också får dvd innan jag)**

Sv: Re: PNH Tjatter...

Kan trösta dig med att jag inte heller fått sep dvd:n än.

Har inte heller fått min skiva :cry::cry: förstår inte vad man gjorde dels innan hästen kom in i ens livigen på allvar å innan hn blev ett sätt för en att lev aå hantera hsätar å sedan stöta på Pat å gänget wow vilken skillnad dom gör.:bump::bow::love:

Jag fick inte se mkt för att två busfrön tyckte att mamma inte behövde se på hästar! Jisses om jag hade haft en decibell räknare!!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu börjar vi om igen. Ingela hade rätt, den andra tråd var lång...:angel: Jag hoppas att detta tråd är lika trevlig och att flera...
53 54 55
Svar
1 093
· Visningar
59 653
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar