ja ha Satterstina du önskade snö...och Wa-La here it is.
Now wish for a Fluidity saddle...
you never know if that will come true too.!
Här i bushen är det vit med snö.
Som gör mig glad för det gör banan ridbar. Annars har det varit sten hård och guppig.
Förgår gjorde jag min premiär ridtur på Chopper!!!!
Det gick så fint så. Matte var stolt och pusta ut att nacken och ryggen var hel...
Jag även sadlade Saffe men det var lite mer Rodeo med han och tänkte att jobba lite mer innan vi kliver up där.
Idag ska jag samla allt Parelli grejer som ska bort och testa kanske lite på tradera. Tyvärr som andra har frågat via PM ingen sadlar ska bort. Var in i sadelkammare och märkt att jag en en sorts "Pack Rat" som spara på ALLT! Jag fortfarande har grejer från när jag var 14 år (sten ålder, eller är det då Jurasik Period????)
Imorgon kommer min hemlighets vän och vi ska träna igen. Vi också har dragen en till (en norsk denna gången) in till sekten! Mohaha
Hon var så emot PNH i somras men nu har hon sett "the error of her ways" och är nu biten!
Jag köpt en dvd från Parelli om hovar "The key to fluid movment" och idag ska titta på det helt. Har sett en bit och det var jätte intressant. Min Hemlighets vän har även taget DeeDee och fot såg skit fint (verkligen riktig fint) så jag tror vi har hittat en ny Hovis i området! Jag heller betala än gör det själv och till o med hon vann över dee dee och hon stog stilla för första gången i två år med nån annan än mig! Kändes lyckat! Hon ska ta saffe imorgon för sista provet...om det går bra med hans hovar då är hon duktig.
Marks- Hur går det med Hill therapy? Nyfiken. Bilder?
Det är skit synd att de DVD vi hade ute för alla att låna försvann, Diny (hon som skulle har de sist) har jag inte lyckat att för tag på alls. Hoppas att hon är ok. Nästa gång jag är i Mora ska jag svänga förbi.
Har en bra dag allihopa!