Hej och välkommen. Så gått med nya...fast de gamla här är rätt så bra med.
Som Filo sa vilka fina trollar du har.
Hoppas du stanna kvar med.
Toria- Fina bilder.
Jeanine - Usch fy. vilken tur du hade att det inte var värre en det du fick.
Btw, jag prövade chicken flaps och han slutade nästan med en gång
Så kul att höra.
Grattis till SC!!!
Det där med bockning gör Red med. Så att man ska leka med han till han bockar det nästan ALLTID kommer så det är trixa med han tills det gör det. Ibland 5 min. Ibland 20 min. men du kan ser att det ligger under ytan. Så fort han gör det så ändra han totalt. Det var nåt Linda sa om Casper att han är exakt samma så att Pat måste leka tills Casper visa det så är det bra efter åt då provade jag det med Red och det har fungerat klock rent. Nu bockar han inte när jag rider. Bara nåt att tänka på kanske.
Lundborg - Kul med nya tokis som ger dig en utmaning. Lastning är min mest favorite ämne.
Lucka till och håller oss updaterat.
Ahhhh nu har vi haft våra stora dag igår och det är nu nästan klart för denna säsongen. Hade 100 pers till lunch som naturligtvis vill äta på ute på isen
, min medhjälpare kom sent
. Och en spis som gjorde sönder säkringar hela tiden
. Så när lunchen var klart var Monica döds trött och somnade 20:30. Det var några rally kändis som var här så folk kom från överallt att får ser. (jag är så sport icke intreserad som det bara kan vara) Men allt gick bra och nu när allt är över så har jag en liten glippa innan kalvning och lammning börjar så kan jag börjar lägga lite tid mot hästarna igen.
Så jag tycker vi i området ska gör vad Alyssa sa och åker oss Pnh:er, och andra som är intresserad, åker till ridhuset och tröna tillsammans för att uppmuntra varan. Nu ska jag ute med hundarna och har lite frisk luft.