PM Västerås-utst lördag?

Lenis

Trådstartare
Finns det nån vänlig själ som kan se var man hittar deras PM (ringfördelning ser jag var den finns) på hemsidan? Eller kanske kunde fota av sitt och maila mej om det inte finns? Jag får spader, hittar inte mitt och har ingen aning om vart jag ska eller nånting. :o

Sv: PM Västerås-utst lördag?

Jag har mitt hemma, men kan fixa det på eftermiddan om det fortfarande behövs. Skicka ett PM runt lunch isf, för jag har teflonhjärna :o:D

Sv: PM Västerås-utst lördag?

Tack snälla ni som svarat, fick det mailat nu precis :) Lycka till alla som ska ställa, jag kommer bara med min gammelman (nåja.. 4 år men farbror i själen :D ) och ställer chihuahua.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 972
Senast: Lillefrun
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 658
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 160
Senast: Farao
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 358
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka