Plankare i kollektivtrafiken

Mig får vem som helst följa med genom spärren. För mig är det skillnad på att köpa busskort till studenter och låta någon följa efter någon gång. Men visst, jag har ingenting i mot att någon följer efter mig varje gång jag ska åka någonstans.

Ja för när du köper busskort till andra så får du betala för generositeten själv. Då verkar det inte kul längre.

Jag visste inte ens att man kunde planka :angel: är alltså inte i Stockholm så ofta.

Här där jag bor tror jag inte att det plankas så ofta för här går det bara buss och man kliver ju på framme hos chauffören. Men jag åker sällan buss så jag vet inte egentligen..

Jag förstår faktiskt inte hur ni kan bli upprörda över att jag tycker att det är okej att någon snyltar på mig. Min pengar (eller pappas såklart), min biljett. Som jag gärna delar med andra. VARSEGOD

Jag förstår faktiskt inte hur ni kan bli upprörda över att jag tycker att det är okej att någon snyltar på mig. Min pengar, min biljett. Som jag gärna delar med andra. VARSEGOD

Nej men hörrni, ska vi inte ta och göra något viktigt nu? Paradise Hotel börjar ju snart. Där om något snackar vi väl snylta va? Oförskämt! Både mat och sprit... Vem betalar för det? Jo just det...

Ingen får planka på mig, jag är stenhård. Sist jag åkte utanför pendlartid var det tre stycken som försökte!

Nej men hörrni, ska vi inte ta och göra något viktigt nu? Paradise Hotel börjar ju snart. Där om något snackar vi väl snylta va? Oförskämt! Både mat och sprit... Vem betalar för det? Jo just det...

Nej det är bara ett dåligt TV-program. Jag tror det är uppstyrt i avtal hur saker och ting betalas där. Inget snyltande.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 960
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
700
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 012
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar