Pinsamma hästnamn?

Inte så pinsamt kanske, men fult: en fux som heter Hummer. Dessutom en välavlad hopphäst :D

Äh, det kunde varit värre! Jag tycker faktiskt det kan vara ett rätt läckert namn på en riktigt rödglänsande fux. Men det kanske också bara är jag också... ;)
Lite halvt off men: Jag känner en människa som helt seriöst kallas för Hummer! T.om. lärare i skolan och allt kallade honom det :p Det var både konstigt och..."inte särskilt vackert"...
 
Inte så pinsamt kanske, men fult: en fux som heter Hummer. Dessutom en välavlad hopphäst :D
Så han vräker sig inte rakt igenom hindren som en riktig Hummer? :angel::p
dff2283d8e74289f7802bbe019eff12b.jpg


(Det tog pinsamt länge för mig innan jag kom på att du kanske pratade om ett visst vattenlevande djur än en bil ... :o)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 090
Senast: MML
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 062
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: Tuvstarr
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp