Pinsamma hästnamn?

Inte så pinsamt kanske, men fult: en fux som heter Hummer. Dessutom en välavlad hopphäst :D

Äh, det kunde varit värre! Jag tycker faktiskt det kan vara ett rätt läckert namn på en riktigt rödglänsande fux. Men det kanske också bara är jag också... ;)
Lite halvt off men: Jag känner en människa som helt seriöst kallas för Hummer! T.om. lärare i skolan och allt kallade honom det :p Det var både konstigt och..."inte särskilt vackert"...

Inte så pinsamt kanske, men fult: en fux som heter Hummer. Dessutom en välavlad hopphäst :D
Så han vräker sig inte rakt igenom hindren som en riktig Hummer? :angel::p
dff2283d8e74289f7802bbe019eff12b.jpg

(Det tog pinsamt länge för mig innan jag kom på att du kanske pratade om ett visst vattenlevande djur än en bil ... :o)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 845
Senast: Lavinia
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 532
Senast: Palermo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 683
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Valp 2025