Piggmentförändringar !!??

B

**BORTTAGEN**

Är det vanligt att hundar får piggmentförändringar på tex läpparna? Min hund har fått rosa fläckar på läpparna och dom blir större och större. Är det något som kan vara farligt?

Hoppas på svar :bump:

Tycker det är ganska vanligt at en del hundar ändrar hudfärg eftet årstid. En kompis hund blir alldeles fläckig på magen ibland.

Re: Pigmentförändringar !!??

Min lille kille på åtta år har svarta prickar/fläckar på sin i övrigt bruna nos. Hans fläckar växer också (och blir fler?), men jag har aldrig tänkt tanken att det skulle kunna vara något farligt. :confused:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 422
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Myrten
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 280
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 025
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar