Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såna han har längst upp är verkligen grymt snyggt! Åååååh jag vill också ha!!! Faan att mina öron inte kan vara normala
Då skulle jag lätt ha industrial i det ena och sånadär i det andra !
Javisst är det snyggt! Tycker du det är snyggast att ha taggarna utåt eller innåt?
Jag har inte den där snygga delen av örat som går in emellan ringarna som han har, men jag antar att det kommer se okej ut på mig iallafall
Kan inte nån göra en "piercingordlista" och förklara labret, septum m.m m.m?
Sen efterlyser jag bilder på piercingar i öronen, fast gärna i brosket. Vad som nu kallas Blev helt plötsligt jättesugen på en sån, det är ju jättesnyggt
Bänd försiktigt bara, annars finns risken att ringen böjs ut och blir för stor för kulan. Lite knepigare att stänga den och få den rak så länge man inte har en sådan tång som är till för det.
Åhh vilken underbar tråd!
Jag har bara en i naveln men oj vad jag gillar den
Efter att ha läst här har jag även blivit ruggit sugen på tre dermal anchors på höften Men hur är det med dem, sitter de kvar där för alltid eller går de att ta bort om man så skulle vilja?
Innan sommaren lär jag ha dem!
Några dagar innan nyår gjorde jag en vertikal labret, det mest smärtsamma jag varit med om! Jag har/har haft piercing i näsan(2 ggr), mouche (stavning?) och tunga men denna tog fan priset. Men nu sitter den där den sitter och jag är mer än nöjd
Här är en ful bild, ni kan ju rikta blickarna åt läppen istället.
(Vertikal labret är alltså en labret som går rakt upp igenom läppen, så kulan som är längst upp är där staven går ut genom läppen.)
Kropp & Själ
Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...