Piercingar

Sv: Piercingar

Ja forlat, jag glomde nar jag svarade igen att lapp var utesluten, da hade jag sagt earl, finns inte sa mycket att valja pa. Om det nu ar just ansiktet, annars hals/ nacke.

Annars kan man ha dem (jag kommer naturligtvis inte ihag vad det heter) de som man satter fast i huden, men inte piercar igenom. Da kan du ha mouche eller medusa, over kindbenet (gar ju med piercing).

Är inte det dermals du menar då? Som liksom inte "går igenom"?
Äsch jag ska nog undvika piercingar...blir de av någonanledning i något annat material än titan/plast så blir röntgenpersonalen lite jobbig :angel:

Kom precis pa vad de hete innan jag laste dit inlagg.
Jag tankte faktiskt ocksa pa det nar jag skrev de andra inlaggen, de blir ju jobbigt om du maste plocka ut dem var gang du ska pa sjukan. :(

Fast hittills har de faktiskt funkat, trots att det är skallen de röntgat (CT) De har väl varit lite sisådär "du kanske ska ta ut dom..." "hur fan då?:p Men det är titan så det kanske går...?" "vi provar väl....ja det funkade" :D

Igår såg jag en urläcker piercing på en tjej på krogen, IGENOM underläppen, så det satt en barbell i så ena kulan var mitt på läppen och andra där man har en labret! :d

Vertikal labret menar du? Det skulle faktiskt kunna vara något...för där kommer väl inte smycket åt tänderna alls?

Vet inte vad det här, men hennes kom inte åt tänderna alls iaf och jag tyckte det var skitsnyggt! :D
Pratade med en helt främmande människa på krogen bara för att kommentera hennes piercing var snygg. :p

Liksom ena hålet är mitt på läppen och det andra som en vanlig? Då är det en sådan och en sådan har jag funderat på:D
Dock ska jag nog vänta tills gastroskopin är gjord...:angel:

Kom pa att septums kanske skar sig lite, men en medusa? Har man en lite tunn ring i nasan kan medusa funka, eller en mouche, men jag tycker det ar valdigt fa som passar i det.

Nja, det håller jag inte med om :) Jag har både septum och medusa och jag tycker det passar väldigt bra ihop ;)

Just nu är jag fast i ett dermal anchor träsk tror jag.
Jag skulle kunna tänka mig att ha tre stycken över ena ögonbrynet och jag vill ha tre stycken på antingen under eller överarmen + två till i nacken.
Men jag gissar på att det kanske kommer se överdrivet ut :rofl: + att det blir ganska dyrt :d

Jag har nästan bestämt mig för att de tre som jag har i nacken ska bytas ut mot svarta stjärnor på lördag :d

IronWill:
Det är dermal anchor man kan byta smycke på medans man inte kan byta en skin diver va?

Senast ändrad:

Jag har ingen koll på skin divers, men dermal anchors kan man byta ut mot en hel massa roliga små plattor och smycken :d

Funderar på det här smycket, på 5 mm :)

Image

Senast ändrad:

Fast hennes var aldrig inne i själva munnen utan gick rakt genom läppen, hon visade nämligen hela läppen insida och så när jag var nyfiken. :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 588
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka