Piercingar

Sv: Piercingar

Haha, tack! Just nu har jag dock vitt hår och svarta "polisonger".
Flätade ut dreadsen igår, om du vill se hur de såg ut finns de i Bildtråden!

kl*
På tisdag smäller det! Naveln ska piercas, och på måndag ska jag till 80% säkert pierca septum (Y)
:d

Ja, men jag känner mig så "fel", för jag har ju bestämt mig för att göra en intimpiercing, och där är jag inte rädd/ särskilt nervös, men så fort det kommer till ansiktet så blir det konstigt :o

Ja, men jag känner mig så "fel", för jag har ju bestämt mig för att göra en intimpiercing, och där är jag inte rädd/ särskilt nervös, men så fort det kommer till ansiktet så blir det konstigt :o

Hehe ;) Känner igen det där, jag ligger själv i valet och kvalet!
Alla tänker olika :)

NotlikeI:
Woho! :)

Ska ju göra det själv men fått dra ut på det pga. praktik i 1 månad, där jag var iklädd ridbyxor hela dagarna och red iaf 4 timmar dagen= inget bra för en nygjort navelpiercing.
Så ska bli härligt att få det gjort, känner mig lite för gammal för att skaffa i naveln egentligen (19 år mer mot 20 än 19 ;))
Septumen ska göras av en polare om jag är på humör imorgon ^^ så vi får se!

Sen ska jag ta i boobiserna med, men det får vänta ett litet tag, vill inte ha 4 nya piercingar samtidigt:p

Ska ju göra det själv men fått dra ut på det pga. praktik i 1 månad, där jag var iklädd ridbyxor hela dagarna och red iaf 4 timmar dagen= inget bra för en nygjort navelpiercing.
Så ska bli härligt att få det gjort, känner mig lite för gammal för att skaffa i naveln egentligen (19 år mer mot 20 än 19 ;))
Septumen ska göras av en polare om jag är på humör imorgon ^^ så vi får se!

Sen ska jag ta i boobiserna med, men det får vänta ett litet tag, vill inte ha 4 nya piercingar samtidigt:p

Still; en piercing har ingen ålder! Isf klassas väl jag som pensionär p.g.a mina snakebites? ;)

Hehe, fan.. då ska jag avboka mina boobspiercingar som kommer sked inom de närmsta 2 månaderna.. nu känns det som om du och jag snart blir piercingsidentiska :p

Nu har jag just bestämt mig för att jag ska göra den där i naveln, och jag är ännu äldre än dig, så nu behöver du inte åma dig över att du är för gammal ;) Eller ja, annars kan vi se det så att vi är två "gamlingar" som gör varsin navelpiercing :p

Åh, jag skulle aldrig våga göra en i min boobis! :eek:

Imorgon smäller det! Jag har bokat in min kompis som ska hänga med, om hon nu inte blir smittad av sin pv, men det hoppas jag inte! Jag måste erkänna att jag är lite nervös... (är ju naveln som ska göras)

Äh, det kommer gå bra! =) Det värsta som kan hända är att det gör lite ont, och smärta är ju bara vekhet som lämnar kroppen! ;)

Piss dålig bild men men! Ni ser iaf att jag har piercat naveln:laugh: Blev rakt och fint. Gjorde knappt ont heller, vilket jag trodde det skulle. Nu ska man bara bli av med lite fläsk sen så kommer det se så stiligt ut så:d

Snapshot_20101104_11.jpg

hahah well har ingen earl och kommer nog inte göra pga, ärren som blir. Så den fårru ha för dig själv ;)

Septumen blev inte av denna gång, vi var för bakis för att orka pierca :o

Piss dålig bild men men! Ni ser iaf att jag har piercat naveln:laugh: Blev rakt och fint. Gjorde knappt ont heller, vilket jag trodde det skulle. Nu ska man bara bli av med lite fläsk sen så kommer det se så stiligt ut så:d

Snapshot_20101104_11.jpg

Snyggt blev det! Jag tyckte nog att det gjorde mer ont än jag tänkte mig dock :o Fast värst är ju när smycket ska i, då svor jag till och med :D Och sen kom skrattet... Men sen är det ju som du säger; bli av med lite fläsk o så blir det så fint sen! (Fläsk o fläsk, men den där lilla chokladmagen som är lite onödig :angel:;))

På mig kändes det knappt alls :o tryckt lite försiktigt i kanylen, och vips så vart det klart utan att det kändes typ. Använde kanyl med plaströr runt så att ta i smycke gör inte ont alls då:) bara idag det gör lite ont att sitta ned och resa sig:D

Haha chokladmage? aldrig hört det uttrycket, men jo lite träning nu när den läkt lite mer och lite strängare diet (säger jag som sitter och äter popkorn) så blir det ur snyggt till sommarn;)

Jag var ju duktig o gjorde min på en salong, så jag kunde inte direkt reglera något ;) Det var bara o ligga där o hoppas på det bästa helt enkelt :D

Haha ja, det är de där chokladbitarna som lägger sig i ett litet lager på magen :idea::rofl: Men nu har man ju en bra anledning till att få bort lite av den. (och jag har en morotskaka i ugnen :angel:)

Lite ot Men någon som vet vart man kan köpa en sådan där tång man öppnar ringar med? Känns lite små farligt med saxen när halva örat är emellan :P

Ahh oki att jag inte tänkte på de :P tänkte att man var tvungen att köpar den på något speciellt ställe :P men är inte dom "riktiga" typ skårade?

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat

Hästrelaterat

Tillbaka