Piercingar

Sv: Piercingar

Hmm nu är jag bara allmänt förvirrad! Men jag sa att jag funderade på earl, sen hade vi lektion med datorer=Notlikei måste bara logga in lite snabbt på buke.
Såg att du hade gjort det.. diskunionen uppe! ungefär något sådant väldigt kortfattat!
Nu har du ju både septum och earl.. så hmm då borde jag bara ha det ena av det för att inte härmas ;)

Vilken är frågan!

Hmm nu är jag bara allmänt förvirrad! Men jag sa att jag funderade på earl, sen hade vi lektion med datorer=Notlikei måste bara logga in lite snabbt på buke.
Såg att du hade gjort det.. diskunionen uppe! ungefär något sådant väldigt kortfattat!
Nu har du ju både septum och earl.. så hmm då borde jag bara ha det ena av det för att inte härmas ;)

Vilken är frågan!

Det jag syftade på var mer:
hahaha hade diskutionen uppe i förmiddags med klasskompisarna.. fick 50/50
tror jag härmar dig undermedvetet? Eller så gillar vi bara samma typ av piercingar

Kanske jag som missuppfattade. skulle nog se himlans roligt ut ifall vi gick tillsammans på staden :rofl: ena ser ut som en klubbad säl (moi) och den andra aningens smalare :p men vi har likadan hårfärg och likadana piercingar :p

Mahja! Som sagt väldigt förvirrad mest hela tiden:)
Hahaha klubba säl nu tror jag allt du överdriver!
Haha jag hade tyckt det var ur nice! Hade dock fått köpa matchande piercingar, för jag har lite allt möjligt omatchat och fult (tappar bort ploppar lite hit och dit)

Mahja! Som sagt väldigt förvirrad mest hela tiden:)
Hahaha klubba säl nu tror jag allt du överdriver!
Haha jag hade tyckt det var ur nice! Hade dock fått köpa matchande piercingar, för jag har lite allt möjligt omatchat och fult (tappar bort ploppar lite hit och dit)

Lätt hänt sådant!
Tog mig några timmar att gilla earlet (hur man nu säger?).
Dels för att övriga ringar/stavar är svarta och earlet är i vanlig hederlig färg. Men börjat digga det lite nu ;) Vem katten vill matcha? :p

jag kan äta nu!!! woho! men den är fortfarande lite svullen. nu planerar ja in nästa. kanske bröstvårtan? (A)

japp tyvärr. men de går väl övert snart kan man hoppas : ) sitter och kollar på nätet nu. vill beställa hem en massa nya piercingar : )

haha mina snakebites samt medusa svullnar rätt rejält när jag är förkyld eller har feber, så jag hoppas det är normalt?

Till NotlikeI och laeikinois:
Svullnader vid sjukdomar kan förekomma. Om det svullnar så mkt så byt gärna till läkstavarna bara, så kroppen får lov att svälla :)

Senast ändrad:

åh nu är jag lite smått deprimerad.. tog just ut min navelpiercing.. på grund av att den va jätte sne och även börjat vandra, tror ja? men ja har hört att man kan pierca sig igen och då ska den inte vandra pga ärret från den gamla piercingen?

kl

jag hade tänkt ta hål i brosket i örat. Med pistol kostar det 100 kr, på studio 450 kr.
Var borde jag ta det?

Kl*
Nu har jag kikat igenom nästan hela tråden, jag hoppade bara över nån sida ibland! :angel: :D

Jag har haft en ring i hö överöra, som jag var tvungen att ta ut pga jobb, och saknar massor!
Jag gjorde även en i näsan, till pojkvännens stora förskräckelse! Dock passade den inte på mig, så jag tog ut den rätt fort. (jag som vill ha en där, tycker det är jättesnyggt! :cry:)

Jag ska iallafall göra en piercing i naveln på måndag! Jag har bokat tid med en vän som ska följa med mig som moraliskt stöd och hålla handen :D

Sedan ska jag göra:
En industrial vä öra
En vertikal i klitoriskappan
Två vanliga hål (i örsnibbarna)

Och jag funderar över:
Att göra om den i överörat
En i underläppen (vet inte var bara)
En eller två anchor (heter det va?) mellan brösten..

Well, jag har en liten lista iallafall :D:d

Sen har jag ju en del tatt's också, så jag hoppas på att bli miljonär inom en snar framtid! ;)

...och så slutade alla skriva bara för att jag hittade hit... :cry:

Men iallafall så blev det ingen piercing för mig igår, för jag var ju självklart förkyld när jag vaknade :mad: Men det var ju bättre att jag blev det nu så jag kan vänta än om jag blivit sjuk precis efter att jag gjort den.
Men det är iallafall surt :mad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka