Piercingar

Sv: Piercingar

Ahha inte?? :P
Jag vill också fixa boobisarna men jag är en fegis så det vågar jag inte. Låg och gnällde som en liten skitunge när jag gjorde mina.. gnäller fortfarande när jag bara ska ta blodprov eller likande..
I ansiktet ser man i alla fall inte vad dom gör :p

Vill man vara fin så får man lida pin! ;)

haha jag veeeet :P
Det roliga är ju att inga av mina piercings gjorde ont att ta.. det ända som var mindre trevligt var att töja öronen men det var för att jag gjorde det lite för fort :P

Bara fjantig för jag tycker det är obehagligt att veta vad dom ska göra.. ack ack.. Kanske vågar någon gång. Vem vet

haha jag veeeet :P
Det roliga är ju att inga av mina piercings gjorde ont att ta.. det ända som var mindre trevligt var att töja öronen men det var för att jag gjorde det lite för fort :P

Bara fjantig för jag tycker det är obehagligt att veta vad dom ska göra.. ack ack.. Kanske vågar någon gång. Vem vet

Jag var aprädd när jag skulle göra mina i tungan, vände nästan i dörren :p
Något jag inte gillar är överdriven smärta, även om piercings är något man väljer själv att göra. Men det kändes mer när en häst bet tag i mitt finger och drog upp med huvudet (jag är kort!) än vad nålarna kändes.

Läkningen däremot gav mig dödslängtan. haha :D

*kl*
hoppar in från senior :)
Jag har 1 stav i tungan på 2,4 mm
3 dermal anchors, gjorde den 3:e igår :)
1 barbell i naveln
3 töjningar i öronen, 0.8mm
1 rook
och en "down stairs" :p

i måndags blev de av!!! nu har ja en piercing i tungan, men ja håller med dig carat, jag har dödslängtan nu. ja kan inte äta, prata och de gör ont och är svullet =( vill bara att de ska gå över nu!!!

i måndags blev de av!!! nu har ja en piercing i tungan, men ja håller med dig carat, jag har dödslängtan nu. ja kan inte äta, prata och de gör ont och är svullet =( vill bara att de ska gå över nu!!!

Jag hade dubbelsvullnad :(
Försök dricka ngt flytande i sugrör! Skitsvårt, men skönt att bli av med hungern. Sug på is för att få ned svullnaden (isen var min räddning!)

vad är dubbelsvullnad? haha ja kan inte ha is. den går emot piercingen. ja tvingade mamma att köpa ice slush till mig. de va ganska skönt. ska köpa mig en på väg till stallet sen : )

ja försöker me allt. men de får väl bli naturdiet typ el nått : )

:angel:

Kunde...inte...motstå :o

kjkjkj.jpg

Jag kommer nog aldrig mer vilja köra på frihandspiercing, tång hedanefter, oavsett var herr piecare vill :p
Och ja, det ser knas ut med svarta vs neutrala smycken, men det bryr jag mig inte om :p

Mavil:
Hur har det gått med din?

hahaha hade diskutionen uppe i förmiddags med klasskompisarna.. fick 50/50
tror jag härmar dig undermedvetet?:angel: Eller så gillar vi bara samma typ av piercingar;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 587
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Tuggbensfavoriter

Hästrelaterat

Tillbaka