Piercingar

Sv: Piercingar

kl

Jag har "vanliga" hål i öronen, ett i tragus och denna på armen :)

d9a822c2cc464ca5a0440c98d035e58c_l.jpg

Kl*
Nu har jag hål i öronen! Två vanliga hål alltså...
Var inte nervös först, det är ju bara två fjutthål som ska göras liksom. Sen var det låång kö, så man fick stå o vänta (och bygga upp nervositet iallafall). Sen skulle syrran in och göra i naveln, och jag skulle med in. Jag tänkte titta, men när han nöp tag och skulle sticka var jag tvungen o vända mig om :crazy: Huu vad äckligt!
Sen var det min tur. Och i vanliga fall gör man ju bara ett hål och så är man klar. Men nu skulle jag ju göra två - man gör ett hål OCH VET OM ATT MAN SKA GÖRA ETT TILL!! :eek: Och inte tar hunken tag i örsnibben och bara sticker genom nålen, nej jag tror fasen han jäklas med mig och sticker så långsamt han bara kan! Så jag svär åt honom.. (satan! sa jag) och så skulle det andra göras. Haha, "dumma karl" får jag ur mig då :o Och att jag inte tycker om han längre :o
Haha stackarn :D Och jag skulle ju bara göra små fjöshål, att man inte kan vara tyst ens då..
Aja, jag hoppas att ni har fått er ett gott skratt av den historien nu, det var liksom meningen ;)

(och man fortsätter ju att komma tillbaka, så jag tror nog att hunken vet att jag gillar honom, trots allt ;) )

inget att fega på.
De sticker till att göra, läker fort är så fina sen. Varför inte pryda något av det finaste på kroppen med lite bling-bling lixom

Men är mest de att jag inte tycker mina bröst är så himla fina o perfekta och funderar på om man kan göra en iaf :S Har ganska hög smärt tröskel så för att göra själva piercingen är jag inte så rädd för..

Hehehe heartstring, stackars hunken ;) Du får smita in och blinka lite fint till han nästa gång :)

Hehe jaa, jag får göra det :) De säljer lite kläder där också, och jag har kollat in en tröja jag vill ha, så jag får passa på då ;) Bjuda med han in i provrummet eller nått :angel:

Men självklart!!
Är man missnöjd får man ju göra något bra utav det och piffa till lite :)
Kör hårt tycker jag.

Btw...min födelsedag idag och ännu inga fler hål.... :/

heartstring hehe gör de ;)

KrullTroll åh nu blev jag ju faktiskt ännu mer sugen på att göra de.. Grattis på födelsedagen!!!

KL

Jag har inte skrivit in här tidigare såg jag. Piercade mig igår igen så jag är så stolt :)
För tillfället har jag några piercingar, fler ska det bli. De här har jag just nu:

dermal Anchor mellan nyckelbenen
två skindivers på käkbenet
ring i näsvinge
två labrets
tungan
och så i öronen, en hög "vanliga" plus en tragus.

Fick tyvär ta ur min industrial då den blev svårt infekterad :( men snygg var den. Har även haft i naveln. Den andra skindivern är den nya :)

Åh, en industrial vill jag med ha! Visade en bild på en sådan för sambon och han bara "nä, vad är det där!? Vad fult." Jag: "Nä, en sån ska jag ha! Det är assnyggt ju!". Vi har liite olika åsikter ibland :D

Men gör inte de skindiversen ont att sätta i? Det är ju snyggt som f-n, men jag är så fjantig :o Dock känns de (med en liten platta) mer lockande att sätta i än de med en pinne emellan (anchorsen?). Är det mest psykiskt?

Kl*
Pratade även med piercaren när jag var där om att göra om en i näsvingen. Jag hade en där en gång, men var tvungen att ta ut den. Sen hade jag en ring då och well, det såg förjäkligt ut >< Men så sa han att man kunde få en sån liten plupp på en gång, och då vill jag ha en ny! :d

Kära bukefalister behöver råd!!

Gjorde en tragus för lite över månad sedan.. Läkt hur fint som helst aldrig haft ont förutom dan efter osv.. Jämför med helixen som strula ett år innan den äntligen blev bra...

Nu till problemet Igår när jag kolla på min piercing i spegeln hade jag fått en stor knöl eller mer som en blåsa bredvid staven på framsidan :eek: tog en ren topps med salt lösning och tvätta och då bokstavligt sprutade det ut var :eek: Ska jag bara fortsätta tvätta? Är de normalt att man kan få en var blåsa bara över en dag? De lustiga är att de känns inget heller:crazy: Fins de en risk för att den kommer vandra?

Och en fråga till är galet sugen på den där bröstpiercingen. Tänkte nästan att jag skall göra den idag! Men är de dumt att göra den nu?

Vänta med att göra nya piercingar tills den gamla är okej och läkt.

Gällande skötsel av infekterad piercing i brosk vågar jag inte ge några tips, men hör av dig till studion och fråga vad du ska göra. Det verkar listigare än att ta eventuella råd du kan få av glada amatörer i tråden.

Får springa in till johan och höra med han.. Skulle dit och byta läkstav typ i dagarna ändå.

Vet att jag borde vänta men är himla sugen...

Tog ut smileyn i förra veckan och har navel. Båda hemmagjorda, eller ja. Kanylobsession i skolan, haha. Smileyn läkte på två veckor, vart skitnöjd. Naveln har jag haft två månader nu men har jättesvårt att läka :(
Smiley med stav
30vhlht.jpg

Smiley med ring och fin min
2ufq691.jpg

Navel
f441e192ed684a909e4c4037a150148b_l.jpg

Mizzan: broskpiercingar är skitsvåra. Har en fet blow-out på baksidan av min piercing i överkanten av örat, har hur mycket problem som helst med den och det tog 2 år att "läka". Den strular än och jag tog den -06. Kila till studion asap och lycka till!

darkblonde: Jo vet vilket jävla strul de kan bli...

MinOdinn: Som sagt hade lite strul med min helix men då ömade det och denvar varm och svälde typ upp..

Nu när jag har kollar på "blåsan" ser de mer ut som en finne tror jag sitter mer i överkant än i hålet..

Springer in till dom efter jobbet tror jag:)

Btw galet snyg smiley tyckte du passa i den oxå :)

Hihihi kan jag behöva :p Men nu jäklar ska jag väl våga .p

Men de är väl din tur snart ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka