Piercingar

Sv: Piercingar

Du vet hur en vanligt labrettsmycke till läppen ser ut va?:angel:
Iaf är självaste staven och platten gjord av bioflex, alltså en sorts plast. Rätt mjuk (har bitit sönder några:angel:)

Enligt min tandis ska dem inte vara något problem med tanke på tänder och tandkött. Använder för det mesta en bioflex stav i överläppen:)

Senast ändrad:

Nja tror inte så många piercare har det:) Men det finns en del webbutiker som säljer sådana, i min stad kan man även köpa sådana där man köper andra piercingar.
Dem är oftast billigare dessutom:laugh:

Men YAY!!! :bump::bump::bump::bump:

Hur gick det då? Sjukt nöjd eller?? Blev det en eller båda? Stav eller ring??
Gaaaah!! Jag måste fixa min. Sambon är i stockholm ett par dagar, kanske skulle suprisa lite :p

Kan man be om en sådan hos sin piercare? Är det någon prisskillnad?
:) :bow:

Det är ingen omöjlighet för en studio att ta hem om kunden nu så önskar. Gå in ett tag i förväg och fråga om de har en möjlighet att ta hem ett sådant smycke då de fungerar bäst för dig, de kan säkert fixa det! :)

Men som sagt, gå in och fråga i studion! Räkna med att det kanske kan kosta några kronor mer, men det är det ju värt =)

Gick hur bra som helst, kändes ju knappt :p Har sovit som vanligt på mage utan problem oxå :rofl:

De blev ena:D Men nu undrar man ju om man inte ska göra i andra oxå :angel: Fick en böjd stav :D Fast tycker den hamna lite väl bakom på ena sidan :crazy: Fast de syns inte om man inte vet de...

Gört!! :banana: hihihi så får vi se vad han säger :D

Senast ändrad av en moderator:

Åh vad kul :)
Var på väg att be om en bild, men passar sig kanske inte här. Hahahaha!! :o:D

Ska verkligen kolla upp det nu. Tycker du ska göra andra oxå. Annars kanske den blir avis. Man ska vara snäll mot sina tuttar :p ;)
Symetri är viktigt :)

Hahaha man får lägga upp på gaddat om man vågar :p

hihi ja de vill man ju inte ;) Fast man kan ju ha rolgare smycken om man bara har ena typ nån av dessa :D

imgres

Den var najs, jag har dock förälskat mig i denna om jag ska fortsätta ha stav.
Annars är jag inne på en typ en sån här

Älsklig kanske skulle få en töjningsmojäng så han kan få i sin sån här. :d:d

Mina dumma bilder funka inte :( Sedan fick jag inte ändra :( Men vill ha en med vingar kanske en pil och sedan ring med döskalle :p

Åhh dom var ju najs :D tycker ringen var väldigt tjejig hehehe kanske inte riktigt passar mig :p

Ohh mums ;)

jag såg din bild ändå, inga problems ;)

Här är en annan med vingar som inte är helt fel :)
Kanske tillsammans med denna tre-udd :)

Visst är den tjejig, vet inte om jag är jättetjejig men man kan ju mixa och blanda lite. Vill dock inte ha med rosa stenar, utan vita. Så blir det mer som disco-kulor :D

Ja, den är inte helt fel hans "monster". Sitter en 8 mm i nu, 10:an ligger och "skräpar" i badrumsskåpet. Dags att ändra på det :d

ah de var den vingen jag tänkte på :D Men om man ska ha i båda ser de inte lite over doing ut eller?

De har du rätt i de funkar ju :D

Hahaha klart du ska ändra på de ;)

När ska du ta din då ;)

hmmm..sambon kommer hem imorn kväll, så får bli idag eller imorn.
Eller om man bara ska köpa lite nya smycken. Är nyfis på att testa med ringar överallt istället :p

Gaaah!! Vad jobbigt det ska vara :p

Vart har du piercings nu? Senil som jag är har jag glömt :p

Hehehe du får ju passa på nu så du kan överraska han ;)

Har i höger bröst och en intim i kappan.
Har stavar i båda, och har alltid föredragit stav. Men känns som det är dags för förändring.
Ska börja med en djupdykning i sambons smyckesburk. Kanske finns passande ringar där. Så kan jag lägga pengar på ett hål till andra tutten istället.

*håller för näsan och dyker*

Han har inget roligt man kan köpa billigt :D

jag satte min i vänster ;) tycker de passade efter som jag har snebena på den sidan osv :P Men kanske får sällskap av höger ;)

Men åh har du i kappan? Hur gick det att ta den?? Fan vet inte om jag skulle våga gå till piercaren för att göra den :p

Jag har haft i vänster tidigare. Tog ut den då jag var gravid så det skulle läka ordentligt inför amning.
Sen när jag skulle ta ny så fick det bli höger för rättvisans skull :D

Jupp har i kappan. Något jag funderade länge på innan. var orolig för hur det gick att rida med en. Men så fick jag reda på att en kompis i stallet hade och hon red ju utan problem.
Så när höger tutte skulle göras fin så särade jag på benen och gjorde kappan oxå.
Stack såklart till när den gjordes. Men har en mycket skicklig piercare så det gick så fort. Läkningen går ju grymt fort där nere så var inga problem alls. Har haft problem med smycken som gått sönder bara, därav en anledning till att jag vill testa ring istället.

Är sjukt nöjd och sexlivet är mycket bättre då mina orgasmer förändrats avsevärt :D:love:

Ahh i see men de gick bra o amma osv :)

Har du en vertikal då? Har smyckena gått sönder :eek: Hur har du lyckats med de :p eller de kanske jag inte vill veta :p

Men åhh nu blev jag ju sugen på att göra en sådan oxå ju :D Hehehe skyndar mig att skriva upp på önskelistan!:angel: Fast vill gå till en kvinnlig piercare då, måste bara hitta någon :crazy:

Nä, den är ju lodrät. Men tänkte se om det kan funka. Har sett bilder och det ser ju ok ut iaf :p

Amning gick toppen, var inga problem alls. Men så tog jag ut den väldigt tidigt. Var i 3:e månaden bara tror jag. Allt för att det skulle läka. Finns ju de som haft den i ända tills ungen pluppar ut. Men men...

Den första staven gick sönder just på det sätt du antagligen tänker. Lite för mycke pillande och gnuggande så pajja gängorna på ena kulan.
Sen hade jag kulor med stenar i (vita discobollar :p) och där lossade stenarna helt apropå. Vilket gav vassa kanter på kulan. Så nu är det släta kulor som gäller, tyvärr. Tycker m när det glittrar :D

Jag har en kvinlig piercare. Kändes viktigt för mig då. Fast nu så kvittar det. Har vresat upp mig såpass nu så den nervositeten har trappats av. Nu är det bara viktigt att h*n är seriös och skicklig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 244
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka