Piercingar

Sv: Piercingar

Tror de är de jag menar upp ifrån och ner så att säga :p

hahahaha lyckat :p ajje med en taggig sådan..

Vet en som brukar ha sådan här boll
mace_tickler_deal.jpg
Hur man nu vågar de :p

Får hitta någon bra ;)

Btw du är nu officiellt min idol :D

Oj stor bild :p ähh att man aldrig lär sig de där med bilderna :p

Btw du är nu officiellt min idol :D

Men tack!!! :D:o:bow:

Har nu letat bland alla smycken och han verkar mest ha för töjda hål (han har en viss förkärlek för det vilket kanske gick fram med tanke på storleken på hans monsterring :P)
Men efter lite pillande så gick en tjockare i kappan :D Den e lite stor i diameter bara :/

Och de där taggbollarna måste ju vara mjuka i taggarna, eller?? :crazy:

hihi ja en sådan töj vill man kanske inte sticka i där :p

Ähh de blir nog snyggt :D Jag har en ful ring i helix nu den är 1,6 med megaboll all a bling blingmen kulan sitter så löst att den snurrar så man inte ser blinget :(

Det är typ gummi men iaf:eek:

Men den gick i så nu e man töjd :D
Och när det gäller töjning på intima ställen så ligger jag ändå i lä gämfört med sambon. Men känner inte att jag vill gå upp i hans liga heller :p

Ska nog springa in till en studio idag och se om de har någon mer passande ring :D

Hahahaha är de så pass :p hehehe är inte samma som monster ringen väl :rofl:

Hihi gör de då kanske du kan passa på att göra en ny oxå ;)

Hahah btw när jag var in igår så byte jag till ring i tragus och nu känns det naket.. Den var ju så liten o smal :p

Nopp, inge monster här. Men blir nog en storlek större iaf. Den som är i nu ligger på 2 mm (Hade 1.6 i morse, så här går det undan) och nästa är några mm till :)
Sen räcker det, vill inte riskera att spricka :crazy:

Har i almänhet inte gillat ring innan då det ser så tunt ut på något sätt. Men med lite grövre ring så var det inte illa. Like it alot! :love:

KrullTroll: Uuu de får vi verkligen hoppas att det inte spricker:eek: Bara tanken :crazy: så fort jag blir rik ska jag oxå nog kanske våga mig i väg och trycka dit en stav där med :angel:

NotlikeI: Gud vad snyggt!!! Jag älskar smiley:love:

:D Gjorde den precis, väldigt smärtfritt! blev nästan överraskad över hur lite det faktiskt kändes. Känns inte nu heller, så nu ska jag till skolan och le tills jag får kramp i kinderna ;):angel:

Liiiiiiiiiiiite sugen på en sådan med :D de är ju så förbannat snyggt! Men vet inte om jag kan ha de på jobbet :crazy: sedan så händer de att man snusar någon gång ibland :angel:

Äsch gör det ändå, du kan ju lätt dölja den (det kommer jag göra när jag ska söka jobb):D bara att sätta i en ögonbryns piercing eller liknande så syns den ju inte :) även om du ler.
Sen det där med snusning tror jag faktiskt inte gör något, bara den är läkt innan man snusar så. Menar många är piercade i tunga/läppar/kinder och dem rökar och snusar utan problem. Inte lägger du väl snuset i mitten på överläppen, eller? :D

Eftersom min cam inte ville funka, så lägger jag in bild senare idag. :)

ps. man är nog lite buke-beroende om man till och med sitter och surfar på mobilen så snabbt man inte har datorn i närheten :angel:

Senast ändrad:

Sant sant de kan man ju alltid göra ;)

Är tur man inte snusar speciellt mycket kan ha uppehåll på någon månad och sedan snusa på fest osv... Jätte sexigt jag vet :p Hehehe nä de gör man ju inte :p

Men å nu blev de ju flera jag vill göra :grin:

Jaa bild :D

Hahahah "lite" :rofl::bump:

Nä, trevligare saker kan man ju vara med om :crazy: Men ska nog gå bra, fint blir det :d

Klart du ska göra, har inget negativt att säga om den. Möjligen "inkörstiden" innan man har vant sig vid att det är något där man annars pillar. Tyckte första gångerna man hamna i bingen att den var lite i vägen, men sen när man lärde sig så OMG!! :love::love::bow::bow:

Och jag som fått för mig att det måste göra skiiitont. Tycker det är grymt fint...hmm...kanske man skulle... :d

Hihihi verkligen :p Kan tänka mig de :D

Kan tänka mig att de måste vara lite små "skumt" i början. Men om de blir så bra efteråt så ja kanske mohahaha

Jag kan vara försökskanin! Gör en smiley på mig, så snusar jag och informerar sedan om det funkar;) Deal?
Hur stor ring har du där?

NotLikeI;
Tips från coachen, byt till en bättre ring så fort du kan, tänderna mår inte bra av det där;)

Me det är jäkligt snyggt med smiley, jag tror jag har haft min i typ fyra år nu :laugh:

Gjorde inte ont alls! :bump: Satt och var lite uttråkad, så borstade tänder+munskölj, plockade fram kanyl och testade att sticka lite. För att se hur det kändes och när det inte kändes så tryckte jag hårdare och vips så var kanylen igenom:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka