Pessoa 3 delat "Magic System"

Carroo

Trådstartare
Hej!
Skulle vilja höra åsikter om Pessoa 3 delat "Magic System" bett, någon som kanske har erfarenhet av det bettet? Är det ett bett i raden av märkes bett som egentligen inte har någon vidare speciell funktion tro eller har det funktioner som verkligen är bra.

Sv: Pessoa 3 delat "Magic System"

Jag använder det. På ena hästen är det helt fantastiskt. Ingenting i handen och hästen är helt annorlunda mot när han går med ett vanligt bett. Den andra är bara jobbig och blir tung. Så det är väldigt individuellt. Men generellt fungerar de bra på hästar som är tjaffsiga i munnen vilken den första jag skriver om är, men inte den andra.

Hur beter sig din häst som fungerar på magic bettet vid användning av ett vanligt bett? Har du haft vanligt två eller tre delat då? Jag har idag ett vanligt tre delat bett men han känns tjaffsig med det, har kollat munnen på honom och där finns inget.

Vanligt tredelat. Han är väldigt tung i handen och blir lätt stressad om det blir för mycket tryck i lanerna.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 651
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar