Pendling på hund

Sv: Pendling på hund

hur stor felprocent anser du att pendling ger? jag har precis pendlat mig och mina tre kastrerade djur. pendeln snurrade, men djuren är sterila och jag är definitivt inte gravid. hur förklarar du det?

Du skrev ju att mina hundar lider....
Du skriver att det INTE fungerar, vad har DU för bevis på det?
Jag vill jätte gärna läsa forskning på att det INTE fungerar just på dräktigheter som TRÅDEN handlar OM och INTE vitaminer...

Varför antar du att det fungerar? Den här idén är så fruktansvärt långsökt. Jag antar att du tror på det eftersom "många gör det" på hästar, men det betyder förstås ingenting. Sidan du länkade till talar även om tarot, horoskop, numerologi, änglar och healing. Tror du på dessa saker också? Är du annars beredd att medge att källan kanske inte är särskilt pålitlig?

Borde inte de som fått felaktiga resultat i tråden räcka?

Är det inte rimligare att först visa ATT det fungerar.
Om jag skulle påstå att jag ser dräktigheter via en grön aura, är det då inte rimligt att det är jag som har bevisbördan.
Angående länken ovan om 1 milj dollar så har 85% av de som sökt sysslat med ngn typ av "dowsing" dit pendling anses höra.
PL

Vill folk tro på andar, gröna gubbar på mars ,spöken, leta vatten med slagruta, läsa auror eller spå i teblad så är det deras problem.
Vad jag däremot slår bakut är när det invovlerar barn, djur och i viss mån deras egna hälsa.

Hela grejen låter som "anden i glaset" eller varför inte fråga "The Magic 8-ball" eller vad tusan den heter...

Det enda jag skulle kunna tänka mej skulle göra att ringen pendlar är hjärtslag eller andra rörelser, men skulle inte det lika gärna kunna vara tikens hjärtslag? Eller kanske tarmrörelser? Dom rör sig ju faktiskt hela tiden, troligen mer än eventuella valpar gör...

hur stor felprocent anser du att pendling ger? jag har precis pendlat mig och mina tre kastrerade djur. pendeln snurrade, men djuren är sterila och jag är definitivt inte gravid. hur förklarar du det?

Det kan vi kanske få svar på nästa år på alla som pendlat sina hästar så får vi väl se hur många som har rätt och hur många som blev fel. Tråden finns under Avelsgnägg.
Då får jag kanske fråga -Har du barn? Hur slog pendlen?

fast ibland är det bra att vara kritisk. det är extremt svårt, för att inte säga omöjligt, att få pendeln att vara stilla. försök själv! ett inseminerat/betäckt sto är förmodligen dräktigt, vilket inte betyder att pendeln har rätt när den svänger! det handlar om sannolikhet!

jag har inga barn. pendeln snurrade i en cirkel.

fast ibland är det bra att vara kritisk. det är extremt svårt, för att inte säga omöjligt, att få pendeln att vara stilla. försök själv! ett inseminerat/betäckt sto är förmodligen dräktigt, vilket inte betyder att pendeln har rätt när den svänger! det handlar om sannolikhet!

jag har inga barn. pendeln snurrade i en cirkel.

När du får barn blir kanske det första en flicka... Håll det i tanken.

det är ju hela 50 % chans att det blir rätt. pendeln snurrade i en cirkel även för mina djur som ju är kastrerade. betyder det att de kommer få valpar/källingar av honkön?

När du får barn blir kanske det första en flicka... Håll det i tanken.

Lägg själv märke till att det tydligen inte finns någonting som kan övertyga dig om att pendling inte fungerar.

Huruvida det första barnet blir en flicka kan "pendeln" givetvis inte på något sätt veta, eftersom det beror av faktorer som inte är kända ännu.

Det enda jag skulle kunna tänka mej skulle göra att ringen pendlar är hjärtslag eller andra rörelser...

Pendeln pendlar tack vare din egen armrörelse - det som de troende vill kalla "tankekraft". M a o - din tanke får pendeln att röra sig. Om man då utgår från att du är synsk, så förmedlar alltså pendeln det du "ser" med hjälp av din synskhet. Du "ser" att tiken är dräktig och pendeln förmedlar det.

Kul grej - ja :D

Trovärdigt - NEJ :rofl:

Lägg själv märke till att det tydligen inte finns någonting som kan övertyga dig om att pendling inte fungerar.

Huruvida det första barnet blir en flicka kan "pendeln" givetvis inte på något sätt veta, eftersom det beror av faktorer som inte är kända ännu.

Jag har själv blivit pendlad ca 10 ggr på vad jag har för kön på mina barn och i vilken ordning jag fått de i. AV folk som INTE vad vad jag har för kön på barnen OCH de fick rätt 10 av 10 ggr. Hur förklara ni det?

Varför skulle den låsas? - det är väl fritt att tro på vad man vill.

För att den är så tjafsig kanske? Äsch, jag vet inte. Tycker ibland att trådar låses för mindre, men jag har säkert missat något. :smirk:

En av de lustigare trådarna på länge i alla fall. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: MML
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V