Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skrev ju att mina hundar lider....
Du skriver att det INTE fungerar, vad har DU för bevis på det?
Jag vill jätte gärna läsa forskning på att det INTE fungerar just på dräktigheter som TRÅDEN handlar OM och INTE vitaminer...
lLäs om, läs rätt!Du skrev ju att mina hundar lider....
Du skriver att det INTE fungerar, vad har DU för bevis på det?
Jag vill jätte gärna läsa forskning på att det INTE fungerar just på dräktigheter som TRÅDEN handlar OM och INTE vitaminer...
lLäs om, läs rätt!
Då skulle veterinärkliniker använd det istället för ultraljud/palpering/röntgen
hur stor felprocent anser du att pendling ger? jag har precis pendlat mig och mina tre kastrerade djur. pendeln snurrade, men djuren är sterila och jag är definitivt inte gravid. hur förklarar du det?
fast ibland är det bra att vara kritisk. det är extremt svårt, för att inte säga omöjligt, att få pendeln att vara stilla. försök själv! ett inseminerat/betäckt sto är förmodligen dräktigt, vilket inte betyder att pendeln har rätt när den svänger! det handlar om sannolikhet!
jag har inga barn. pendeln snurrade i en cirkel.
När du får barn blir kanske det första en flicka... Håll det i tanken.
Det enda jag skulle kunna tänka mej skulle göra att ringen pendlar är hjärtslag eller andra rörelser...
Lägg själv märke till att det tydligen inte finns någonting som kan övertyga dig om att pendling inte fungerar.
Huruvida det första barnet blir en flicka kan "pendeln" givetvis inte på något sätt veta, eftersom det beror av faktorer som inte är kända ännu.
Varför skulle den låsas? - det är väl fritt att tro på vad man vill.