K
Kimz0r
Sv: Pendling på hund
*kl*
Jag pendlade min hund. Han ska tydligen vara dräktig.
*kl*
Jag pendlade min hund. Han ska tydligen vara dräktig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hund pendlar med mig till jobbet varje dag
Jag har aldrig hört talas om någon, varken häst- eller hundägare, som har använt sig av pendeln för att fastställa ev dräktighet. Och jag har ändå varit med i några år ....
Vid 90 dagar behöver man bara klappa lite på livmodern för att få enn vettigt säker diagnos o det innebär inte mer manipulerande än vid ett UL. Men risker finns alltid.
PL
När brukar de få flytningar?
Har en tik på halvfoder som ska ha valpar men vet ej när.
Ett ironiskt ifrågasättande kallas också dumt!
Vill du bara ha medhåll får du hitta ett annat forum.
PL
Tycker att det låter himla spännande men vad är det som gör att den börjar snurra egentligen?
Jag skrev ett ironiskt inlägg som tydligt visade att jag ansåg om pendling vilket tydligen inte var tillåtet.
Skall du bestämma vilka trådar jag skall svara på?
PL
Man kan kolla om de är dräktiga eller inte. Man tar typ en guldring och hänger i ett hårstrå och svänger ringen så är de dräktig och är den stilla så går de tomma.
Vet att det fungerar på ston.
Du får ursäkta men det var ett urbota dumt svar. Vet du inte vad en pendel är eller hur man pendlar kan man ju fråga istället
Eller darrningar på handen. Eller vinddrag.Troligen corioliskraften åtmintsone om den rör sig i cirkel.
PL